Monday 13 June 2011

Color Club Angels N Pink

Hei, pēc ilgas rakāšanās pa kastēm ,esmu atpakaļ :) Ja te iegriežas kāds ar izteiktu nepatiku pret rozā krāsu , sirsnīgi atvainojos , jo šis būs kartējais rozā uzbrukums :D

Color Club Angels N Pink 2 coats

Nav jau tā , ka es būtu apsēsta ar šo krāsu . Nebūt ne , bet vasarā mani burtiski pievelk rozā nagulakas .



Šī ir Color Club Angels N Pink nagulaka  .  Kā parasti, Color Club perfekti nosedz nadziņus, neļaujot cauri paspīdēt ne mazākajam mājienam par naga dabīgo krāsu . Klājas ļoti labi un  ar divām kārtām pilnībā pietiek .



Un ja jums šķiet, ka šī krāsa ir kaut kur redzēta , medaļa no manis par acību :) .
Atceraties  Candy Bar ?


So , im back with another   pink attack  - this time its Color Club Angel N Pink . Its cute and easy to apply . And if you thinking  " wait ,i've seen it somewhere" then youre right .  Remember Candy Bar  ?

6 comments:

  1. Hm, es arī šodien par rozā Color Club babe toni :)

    ReplyDelete
  2. dieviiga kraasa-un tiik sausmigi ruupiigi nagi!

    ReplyDelete
  3. Liene, redzēju tavu blogu,rozīgums ir lipīgs :)
    Brigita, kaut nu tā būtu :( man ir drausmīgi sausa āda ap nagiem , kas vislaik plīst un plēkšnojas

    ReplyDelete
  4. baigi forša nagu laka patīk!

    ReplyDelete