Mana pieredze ar Sleek kompāniju.
Šis būs mans skumjais stāsts kā brīdinājums jums . Papildināsu to ar linkiem
Man ļoti patika citāts par Sleek , kuru izlasīju Anastasia's blogā - " I wish I could hate the products "
Pilnībā piekrītu . Arī es vēlētos ienīst Sleek kosmētiku, lai man vairāk nebūtu vajadzības to iegādaties.
Bet , kā redzējāt, ēnas viņiem ir fantastiskas :(
Kas jāzin, pirms iepirkties Sleek lapā?
Pirmais mans mēģinājums iepirkties Sleek saitā bija 2010. gada novembrī . Sleek izsludināja milzīgu 50 % izpārdošanu .
Izpārdošana noveda pie burtiskas weblapas apstāšanās, jo gandrīz miljons pircēju( pēc sleek datiem) centās nopirkt kosmētiku par puscenu.
Vislabāk šo haosu aprakstīja manis minētā Anastacia ŠEIT.
Īsumā iztulkošu tiem , kas grūtības ar angļu valodu. Pircēji nevarēja piepildīt iepirkumu grozu, jo serveris bruka nost, 50 % atlaizu kodi dažiem strādaja , citiem nē . Tai pašā laikā twiterā Sleek rakstīja, ka nopelnījuši sev picas ēšanu un cik garšīgas ir kūciņas. Tātad tā vietā, lai censtos palīdzēt pircejiem, viņi apmierināti stūma māgā ēdamo.
Es tā arī nespēju novest savu pirkumu līdz čekoutam, par ko vēlāk biju pateicīga . īstā elle tikai sākās.
Anastacias stāsts nr 2 . īsumā latviski - lielam daudzumam pirceju nauda tika noskaitīta, lai arī viņu pasūtījums nebija nonācis pie Sleek. Kā arī izrādījās, ka produktu nepietiek, lai apmierinātu visus veiksmīgos pasūtījumus, jo websaits neuzrādīja, ka produkts ir out of stock .
Kā kronis visam bija tas, ka Sleek izdzēsa visus (simtiem) sev nepatīkamos komentārus savā feisbukā. Nepatīkams nozīmē tāds, kurā pircējs prasa , kur ir viņa pasūtījums un nauda .
Sleek tā arī neatzina , ka tā ir bijusi viņu kļūda un parādījās arvien vairāk stāstu no nokaitinātajiem un burtiski aplaupītajiem pircejiem .
Otrais mēginājums iepirkties bija 4. janvārī. Uz to brīdi likās , ka viss ir kārtībā. websaits strādāja, preces bija un vētra bij norimusi .
Parakņājos epastā ( atveriet jaunā lapā, lai apskatītu tuvāk)
my 2nd try to buy sleek |
Intriga ? Protams, ka būs . 10 .janvarī (pēc sešām dienām) man joprojām nebija apstiprinājuma, ka paciņa ir ceļā pie manis . Rakstīju wtf stila vēstuli.
saņēmu atbildi, ka brīvdienu un ikgadējās noliktavu pārbaudes dēļ (?) mans pasūtījums tiks izsūtīts tikai nākamajā nedēļā . Bet saits nebrīdināja, ka būs jāgaida 20 dienas , lai mana paciņa tiktu izsūtīta. Kāpēc man pašai bija jāmeklē rokā klientu serviss, lai to uzzinātu?
Palūdzu atcelt manu pasūtījumu un pieminēju savu neapmierinatību. Man laipni caur puķītēm norādīja vietu, sakot, ka lapā ir brīdinājums (kuru tā arī neatradu) un, ka tāds esot arī feisbuka grupā (domāju, ka tai laikā, es feisbukā nebiju reģistrējusies, kur nu vēl lai sekotu viņu lapelei)
Pasūtījums tika atcelts. Uzelpoju. BET
Intriga !? Vairāk intrigās ?!
Jā, johaidī , izrādījās, ka pasūtījumu ta man nedabūt, bet naudu atpakaļ arī ! Gaidīju gandrīz mēnesi , līdz sapratu, ka esmu laipni nosponsorējusi šiem jaunas kūciņas.
rakstīju emailus, sūtīju skrīnus no sava paypala, centos pierādīt, ka nauda ir noskaitīta, bet atpakaļ nav nākusi.
Nesaņēmu atbildi uz nevienu epastu . Nospļāvos, domās sadūru adatiņas wodoo lellītē ar Saīfa vārdu( tā sauc cilvēku no klientu servisa, kurš man"palīdzēja") un aizmirsu.
Trešais mēģinājums . Jā, jā . Esmu mazohiste .Es nezinu, kas man bij prātā,varbūt atsitos pret sienu, slikta sapnīša laikā, bet mēģināju vēl šai mēnesī. Sarkasms ir jūtams, bet es nespēju valdīt emocijas, stāstot par Sleek .
Kā izrādījās Anastacia , bija atsitusies ne mazāk par mani , jo arī mēģināja trešo reizi
Šoreiz , lai arī cik lielā summā samestu preces iepirkumu grozā , čekauts man rādīja vidējo pirkstu , sakot, ka nav sasniegta minimālā summa. ja 200 lati nav minimums, tad tā ir reāli ekskluzīva kosmētika.
nodomāju, ka varbūt esmu ielikta melnajā listē un mēģināju pasūtīt caur draudzenes vārdu un adresi. Tāpat .
Sazinājos ar Sleek un ak, mans prieks, atkal Saīfs.
ieteica ielogoties, izlogoties un ja nestrādās, apsolīja "resetot" manu profilu.
off/on , protams nepalīdzēja , par ko ziņoju S.kungam un vairāk atbildes no viņa tā arī nesaņēmu . Dejavu sajūta . Noslēpumains vīrietis, kurš dod cerību un mistiski izgaist. Romantisko grāmatu cienīgs varonis.
Man ir divas versijas -
a) tā vietā, lai man atvainotos par viņu kļūdu un atgrieztu naudu, Sleek ir laipni nobanojuši mani uz IP , vai arī
b ) tai kantorī strādā citas civilizācijas pārstāvji, kuriem dots uzdevums novest Zemes vājo dzimumu līdz nervu sabrukumam un tā pārņemt mūs.
Kā es tomēr tiku pie Sleek paletēm ? pavisam vienkārši. Divas no bloga izpārdošanas, viena no ebaya . Cik noprotu, visas bija nonākušas pie pārdevējiem par velti. Un doma, ka mana nauda nav ielikta S kompānijas kabatā, silda manu sirsniņu.
Ko darīt jums ? Uz savu risku varat mēģināt pirkties Sleek officiālajā saitā.
Lai dieviņš jums stāv klāt, un ja pieredze ir veiksmīga, uzrakstiet . Ja neveiksmīga, vēl jo vairāk , uzrakstiet to.
Bet es tomēr pirkumiem ieteiktu ebayu vai šeit http://glamr.co.uk/ . Ja dzīvojat UK, varat pirkties Superdrug'ā
Ebay pārdevēji,kuri tirgo Sleek un no kuriem esmu veiksmīgi iegādājusies kosmētiku
Un tagad es iešu iedzert nomierinošu zāļu tējiņu :)
Dikti gribās iegūt Sleek "Storm" paleti! Liels paldies par info!
ReplyDeleteDius, paldies par komentāru. Storm ir brīnišķīga palete .
ReplyDeleteraksta beigās pievienoju divus ,manuprāt, labākos ebay sleek pārdevējus
paldies par dalīšanos ar pieredzi. Laikam sagaidīšu savu braucienu uz UK um nēģināsu sapirkt kosmētiku tur :)
ReplyDeleteNu jā,traka pieredze, bet tu gan esi neatlaidīga :D
ReplyDeletePar to trešo reizi, neesi vienīgā, kurai "nav sasniegta minimālā summa", bet man neviens uz epastu tā arī neatbildēja, tāpēc varu teikt, ka Tev vēl paveicās tikt pie kontakta ar šo lapu... :D
ReplyDeletegaidi, Saīfs mīl nogaidīt :D
Delete