Thursday 29 September 2011

Wet n Wild Color Icon acu ēnu palete Greed

Vēl viena mini paletīte no Wet n Wild .




 Ļoti jauka .

3 matētas ēnas un 3 ar spīdumu . Piebildīšu , ka spīdums nav metālisks, bet gan pērlīgs, kas man ļoti patīk.  Metāliskas ēnas nav sliktas, bet man to ir jau pietiekami  .



spīdīgā  puse  -ēnas  nav spēcīgi pigmentētas, kas nav slikti, jo nav jāuztraucas par "pārfosēšanu" vai biršanu  . It īpaši gribētos pabakstīt uz sudrabotā un bēšīgā toņa pusi . Ļoti skaisti  - sudrabotais izskatās nedaudz zils, bet tam ir zelta spīdumiņi, kas padara tonīti ļoti interesantu . Tāpat ar bēšīgo .

matētā puse - pigmentētas ēnas  , vienīgi melnā ne tik ļoti , kā pirmās divas . (Sleek melnā ēna pagaidām ir vispēcīgākā matētā ēna, kādu man ir gadījies lietot)

Arvien biežāk sniedzos pēc šīs paletītes .
Viennozīmīgi laba . Iesaku izmēģināt

Tieši tāpēc man ir vēl viena  Greed palete , neizpakota .  bet par to vēlāk   ;)
(Naktsmeitai ir kaut kas jauks padomā ..  )



Wet n wild Greed . its so nice . it became my favorite mini palette so fast . I like it and i use it a lot .
 pearl shades  got iridescent gold flecks in it . it looks  so good .

5 comments:

  1. siis enas izskatas baigi labas! :)

    ReplyDelete
  2. kur tu iegadajies siis eenas?

    ReplyDelete
  3. Miss Rondo, tiešām labas , pārsvarā tās lietoju, un tikai akcentiņam kādu no UD ēnām lieku .
    Anonīms , šīs es pērku no Amerikas paziņas un ceru dīzumā paņemt lielāku pasūtījumu, jo ir interese no potenciālajiem pircējiem

    ReplyDelete