Thursday 19 April 2012

Essence I Love Stage

 I ❤ STAGE Essences acu ēnu bāze .

Šo produktu varu ieteikt ar abām rokām . Ja jums nav bāzītes actiņām un ir vajadzība , apskatiet šo . Lēts variants no Essences , kurš manuprāt , pārtrumpo (!) slaveno Urban Decay Primer potion'u ne tikai cenas , bet arī kvalitātes ziņā  . 

Manā īpašumā ir bijis gan orģinālais primer pots no Urban Decay, gan viņu mazulītis tonī Sin (redzams bildē )  . Atklāti saku, ka lietojot UD bāzi ,  nepamanīju neko īpašu. Varbūt viņu vienkārši neizpratu .
Redz, mana āda sausa un acu ēnas pie plakstiņiem  turās klāt diezgan pieklājīgi bez papildus drošības pasākumiem  .  Tāpēc man likās, ka bāze man nav vajadzīga .

Bet, kad Essences prezentācijā stendā pamanīju viņu bāzīti, pagrābu, jo tik daudz laba par to esmu lasījusi . Un labi, ka tā  . Pirmoreizi izmēģināju un iemīlējos līdz ausīm :) Tagad arī es lietoju acu ēnu bāzi , pie tam   ikdienā .

Bāzīte tūbiņā ar lūpu spīduma tipa aplikātoru . Ērti .

Bāzīte uz rokas .
Lūk arī pirmais lielais pluss - bāze ir lielisks korektors , pilnībā noslēpj sarkanumus vai vēnas, kas redzamas uz plakstiņiem . Nožūst līdzīgi kā Urban Decay bāze - zibenīgi un  nesmērējas .


Bāzīte darbībā  - krāsu intensitāte.
Otrais lielais pluss - Vispār jau Urban Decay ēnas ir spilgtas , vienalga, vai ir bāze, vai nav , toties Wet N Wild ir vairāk pigmentētas vietā, kur uzklātas pāri bāzei .
Vēl salīdzināšu ar NYX Milk zīmuli, bet Essence  man patīk labāk , jo miesaskrāsas bāze ir tīkamāka par baltu bāzi (NYX) .


Bāzīte darbībā - noturība
Trešais bonuss :)
Uzvilku piedurkni, spēcīgi paberzēju pa roku .
Ēnas paliek vietā, kur bija uzklāta bāze . Manuprāt, lieliski redzams :)


Bildēts pēc pāris stundām . Nez no kurienes zosāda :) .Visu dienu nostaigāju . Piedurkne pa virsu , nemitīga berzēšanās, ēnas paliek vietā .

Un bonuss bilde - bildets jau nākamajā dienā . aizmirsu par sazīmēto roku un aizgāju gulēt .

Vēl ilgāk jāpalieto, bet saku jau šobrīd-  nesmukumus uz plakstiņiem maskē, krāsas paspilgtina, noturību paildzina .   PATĪK .
Kā ar jums- vai lietojat ēnu bāzītes ?

P.S.  Biju savās vietējās Drogās, man vēl nav Essences stenda  , tas bišķīt apbēdina :(

Essence I Love Stage eyeshadow base. It is really good . I would prefer this base to UD primer potion . Really . I didnt use eyeshadow primers before, because i have dry skin and never had any problems with eyeshadows , but after i tried Essence , im using this base   on daily basis . 
It conceals redness , gives intensity to colors and really  longlasting . 
Have you tried it ?


29 comments:

  1. izskatās ļoti laba, man kaut kas tāds derētu, it kā armani ēnas turas ļoti labi, bet luce paletei gribētos lai klājums ir biezāks, un pigmentu varētu padarīt spilgtāku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vienīgais, ka tu mums dikti gaiša , iespēja, ka uz tevis bāzīte būs redzama :)

      Delete
  2. Diezgan skaļš paziņojums, ka Essence varētu būt labāka par UD. Kamēr pati neizmēģināšu, neticēšu :) [Turu īkšķus, lai tā būtu]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Essence jau pārtrumpoja mac fuildline ar saviem gēla laineriem, un to saku ne tikai es :)
      Manā gadījumā UD ir zaudetājos, jo viņu praimeris praktiski nelietots guļ kosmētikas kastē . Vēlak uztaisīšu salīdzināšanu starp šiem abiem :)

      Delete
  3. Es lietoju to pašu Urban Decay, it kā apmierina :) Atšķirību gan jūtu, jo nelietojot neko ēnas ātrāk pazūd un saiet rieviņās, ar UD tā nav. Bet man nav ar ko salīdzināt, pagaidām tikai to vien esmu lietojusi, agrāk iztiku bez bāzēm :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Re, man rieviņās nekas nesaiet , tāpēc arī to atšķirību nemanīju . Jāatrod kādu ar taukainākiem plakstiņiem :)

      Delete
  4. izklausās, ka arī man šo VAJAG! :)
    pašai no Essences ir divas ēnas un no māsas regulāri "aizņemos" melno flomīšveida laineri (žēl, ka nav sortimentā citas krāsas, jo melnu principā nelietoju, bet šis nu ļoti patīk), un arī Rīgā diemžēl pa Drogām jāmedī (bet varbūt tikai man tā patrāpījies...) - vai nu nav vispār, vai nu pustukši stendi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. flomītis tāds garš , ar diviem dažādiem galiem ? ^^ Man plānā puse dikti patīk:)

      Delete
    2. nē, flomītis tikai ar vienu galu. ir arī ar diviem? - būs jāpapēta!

      Delete
    3. Man dāviniņā bij ielikts 2in1 eyeliner pen . Biezo galu es nemāku lietot , bet tievais patīk . Vienīgais, ka man arī melnais īsti neder , ar dabīgajam īsajām skropstiņām izskatās par šerpu . Bet ar liekajām ir ok ;p

      Delete
  5. Man gan liekas tā ne visai... :/ taupības nolūkos lietoju Essence bāzi savas mikroskopiskās Urban Decay vietā, kas nāca līdzi Naked paletei, bet nu... UD manā skatījumā nevar pat ne salīdzināt ar tādu Essence bāzi.
    Uz manas super-bālās ādas Essence bāze atstāj tādu dzeltenu nokrāsu un tas dažkārt tieši sabojā pašu acu ēnu tīro toni. :(
    Urban Decay gan ir zīdains un neredzams uz plakstiņiem un acu ēnas ar viņu iztur visvisādus ekstremālus pārbaudījumus. :D Ehh, ja vēl cena būtu pa kabatai... ļoooti gribu izmēģināt Too Faced shadow insurance! Kādam ir kāda pieredze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kur Tu parasti perc Urban Decay?

      Delete
    2. Katram savs :)Piemērs, zinu, ka daudzas ir sajūsmā par Artdeco bāzi, kuru es, diemžēl nopirku , un smagi vīlos.
      Par krāsu izbojāšanu gan kategoriski nepiekrītu - ne mājiena uz tādu lietu ! .
      Par TF Shadow Insurance esmu lasījusi, ka tā ir biezāka par UDPP , bet mazāk taukaina.

      Delete
    3. Anonīmā, UD var nopirkt šeit
      http://www.lookfantastic.com/brands/urban-decay/urban-decay-primer-potions.list

      Delete
    4. Em, nopirku Too Faced Shadow Insurance Ebay UK pa ~6Ls. Varu gan salīdzināt tikai ar ēnu klāšanu bez bāzes, bet ļoti lielas starpības nav. MUFE ēnām noturība tāda pati kā bez bāzes, t.i. ļoti laba. Lētākās ēnas gan turās ilgāk nekā bez bāzes, bet darba dienas otrajā pusē tāpat ēnas saiet plastiņa rievās un "pārvietojas".
      Taisos izmēģināt Essenci, jo izklausās, ka daudzas ir ļoti apmierinātas.

      Delete
    5. Paldies par info par Too Faced Shadow Insurance! :) Es skatos tieši to pašu piedāvājumu Ebay un ilgi domāju pirkt vai nepirkt. Man dienas gaitā plakstiņi paliek taukaini, it īpaši jau karstā laikā, tā kā man galvenais ir, lai būtu tā noturības funkcija... Domāju, ka būs jāizmēģina TFSI!
      Ja būtu tāds pats piedāvājums UD, tad droši vien pirktu to, tiešām super-lielisks! :)

      Delete
  6. Man gan acu ēnas ar šo bāzi neturas - noslāņojas (saiet rieviņās). Ikdienā lietoju Artdeco bāzi, ar to ēnas neslāņojas, paliek savā vietā visu dienu, toties Artdeco bāze neko nemaskē - salīdzinājumā ar Essence.

    ReplyDelete
    Replies
    1. He, kamēr rakstīju par artdeco, tieši komentārs . :)))

      Kā tu ar artdeco lieto ? Man sanāca taukaini plakstiņi un viss:(

      Delete
    2. Paņemu nedaudz bāzes ar pirkstu un uzsmērēju uz plakstiņa (kaut gan daudzi iesaka labāk ņemt ar nagu, vai kādu nelielu priekšmetu, jo tā esot mazāks risks, ka bāze sakaltīs, bet es ņemu vienkārši ar pirkstu un pusgada laikā bāze savas īpašības nav mainījusi) . Tikko pēc uzklāšanas nevajadzētu ēnas likt, jo bāzei ir jānožūst. Es pagaidu kādas 5 minūtes un tad klāju ēnas.

      Delete
    3. Es malēju uzreiz. laikam arī tur bija tā probēma, kāpēc neiedraudzējāmies :)

      Delete
  7. Vai, tagad pašai tāda škrobe, jau kaut kad vasarā nopirku šo acu ēnu bāzi, lietoju un viss kārtībā bija, ļoti patika, tad pēkšņi kaut kur noklīda. Nu tā arī neatradu, bet biju kaut kā veiksmīgi aizmirsusi. Pēc tava raksta lasīšanas, protams, atcerējos gan un nu dikti gribas atpakaļ, bet stulbi jau pirkt jaunu, ja itkā ir. kā tev, nekad nepazūd make-up produkti? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pazūd tie, kurus līdzi staipu, pārsvarā lūpu produkti. Atstāju kaut kur, izkrīt no kabatas, kāds vēl nočiepj :D Ja mājās - tad pēc laika atrodās, kad meklē ko citu :)
      Kad nozaudēju veselu kosmētikas sominu , dabūju sāpīgu mācību- vairāk sev dārgās lietas no mājas ārā nenesu .

      Delete
    2. Galvenais, ka stulba sajūta, kad tā gadās. Nu tagad gan laikam esmu pilnībā atmetusi cerību kaut kur atrast mājās, bet tā kā arī man šī bāzīte ļoti patika, laikam tomēr būtu vērtīgi vēlreiz nopirkt, he.

      Delete
    3. Kopš tiku pie ratiņiem, kārtība mājās ir :) Atradu Ikeā slavenos Helmer skapīšus , domāju, ka būs viens jāiegādājas. Tādā saies arī nagulakas :)

      Delete
  8. Es arī noteikti pamēģināšu! Es gan varēšu salīdzināt tikai ar Artdeco bāzi, bet par to uzreiz varu teikt, ka pēc pāris mēnešiem tā savā podiņā sažuva, bet nu interneta komentāri par to arī brīdināja! :(

    ReplyDelete
  9. Pirmā acu ēnu bāze, ko es lietoju bija tieši šī, tāpēc, par nelaimi, es ne ar ko citu nevaru salīdzināt, bet šī bāze ļoti patīk. Lietoju to katru dienu un esmu ievērojusi, ka patēriņš nav nemaz tik liels!:)

    ReplyDelete
  10. O! Es tieši tgd meklēju, jo trako dienu ietvarā ieguvu neona koās, bet pašas par sevi diezgan vājas ēnas. Domāju, ka šis varētu būt risinājums.

    ReplyDelete
  11. ELF arī ir laba acu ēnu bāze un lēta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jā, kaut ko atminos, esmu lasījusi . Man patika viņu studio praimeris sejai :)

      Delete