Friday 1 February 2013

Kosmētikas otu komplekts - atsauksme



12 otu komplekts tūbā - mans gaišzilais sapnītis

Tūbas tipa konteineris mani interesēja jau ilgi, kopš pirmoreiz ieraudzīju Sigmas variantu .
Man likās, ka tas varētu būt super-praktisks un ērts risinājums , lai glabātu kosmētikas otas .

Atradu ebayā vairākus variantus, bet tad sapratu, ka varu nopirkt tūbu ar visām otām tādā pašā cenā kā tukšu .
Šim komplektiņam ir nosaukums , kuru atrādīšu raksta beigās , tāpat arī norādīšu , no kura pircēja iegādājos . Cena šim debeszilajam komplektam bija zem 20 dolāriem ( ar bezmaksas pasta piegādi )


Un tagad bildes :

Par otiņām biju nedaudz pārsteigta , tās izrādījās vidējas kvalitātes, gandrīz pieņemami - cita ota labāka, cita sliktāka . Biju gaidījusi ko drausmīgāku .  Bet par otām vairāk pastāstīšu, kad palietošu . Vēl neesmu tās izmazgājusi, forma var nedaudz mainīties , bet lūk otiņas :

nav slikti, ņemot vērā cenu ~ 10 latiem ?
Nav profesionālās , bet lietot varēs . Varētu būt jauka dāvana romantiskai meitenei, jo burvīgi izskatīsies uz kosmētikas galdiņa :)

dažas no otām tuvāk , salīdzinājumā ar līdzīgām





šai otiņai kvalitātes starpība vairāk manāma . Plānāka , bet sariņi pēc izjūtām ļoti līdzīgi , taustīju ilgi un atzīšos, ka  aizvērtām acīm nespēju sajust atšķirību .

 Visas otas bija iepakotas, lielākajām otām ir arī aizsargi sariem .

Tagad par galveno - otu tūba :

Vēl vienu izbrīnu man sagādāja fakts, ka tūba ir tiešām kvalitatīva .
Tas nav parasts  vieglais kartoniņš, jūtās neliels smagums  un paskatieties tik uz šūvēm , cik labi nostrādātas!

Es baidījos, ka būs iziruši diegi vai  līmes paliekas , bet nē , prieks turēt rokās

Vāciņš

Podiņš :))
sākumā tūbai bija spēcīgs nepatīkams aromāts ,  bet nu jau ir gandrīz izgarojis . Otas arī ož, gan jau smaciņa nozudīs pēc mazgāšanas.


Un tagad par lielo mīnusu, kas man nepatika 

 tagad būs skaidrs, kāpēc uzreiz nerādīju nosaukumu ? 
Jā, meitenes, tas ir viltotais MAC  , fake,  replika , counterfeit - saucam kā gribam :)

Tieši šo uzrakstu dēļ sākumā gribēju pirkt citu komplektu , kuram nebija nekāda uzraksta  virsū , bet tas bija dārgāks .  viltotas otas .. nu nezinu, kā izskaidrot, nu nepatiktu tādas ārā no somas ņemt . pat ja citi nezinās, es taču zināšu .
Par to nedaudz žēl, jo pats par sevi šis komplektiņs nav slikts , tik balles nost par izlikšanos par kādu citu :)


Kur iegādājos - no šī te ebaya pārdevēja 
( viņam  ir pārdošanā arī citas krāsas ) 
cena - 18,99 $ ( + free shiping)

Ir arī citi varianti, kad jutīšos veselāka, apkopošu vienā rakstā .

Gan jau ka velti cepjos par to uzrakstu,  pirkums tomēr jauks . Man patīk - gan krāsa, gan tūba , gan vairakām otiņām redzu reālu pielietojumu .  Tagad ir žēl , ka Real Techniques otām ir tik resni kāti , pārāk daudz iekšā nesastūķēšu .

Fuf , esmu nopelnījusi vēl vienu milzīgu krūzi ar liepziedu tēju un mammītes savākto  medu .
Atceramies, dabīgs ir labs  , it īpaši , kas apkārt lido tik daudz baciļu ! :)

Fake mac 12  brush set with brush cup holder from ebay . price below 20 $ . Love the tube, some brushes are nice too, dislike the fake labeling

34 comments:

  1. jā, saprotu tavu vilšanos par viltoto Mac. es arī pasūtīju sev komplektu no ebay, bildēs nebija itin nekāda uzraksta, savukārt, kad atnāca, tad ieraudzīju, ka virsū ir MAC. bija neliela škrobīte, bet samierinājos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man nebija gluži vilšanās , jo bija labi redzams, kas ir kas, jau pērkot .
      Tā drīzāk sevis pārvarēšana - vai es gribu tūbu, kurai ir tas mac uzdrukāts vai nē . beigās izlēmu, ka vienalga par tiem burtiņiem , pērku dēļ krāsas :p

      Delete
  2. Es skatos uz šīm
    http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313&_nkw=zoreya&_sacat=0&_from=R40

    ReplyDelete
    Replies
    1. šo setiņu man Kamilla šodien rādīja, mūsu ss'ā 33 lati maksā :)

      Delete
    2. es tev epastu uzrakstīju, ja kas :)

      Delete
    3. Atbildēju.
      Ir vēl tāds Ķīnas vairumtirgotāju saits kā aliexpress, tur var vēl lētāk tos komplektus atrast. Vēl viņiem ir tāds brends "Emily", ko arī pārdod holderos.

      Delete
    4. emily jā , stāv watchlistā joprojām , viņiem ir 7 otu komplekts tūbā :)

      Delete
    5. Tā zoreya taču arī ir viltojums? Iedod lūdzu linku uz Emily,gribas paskatīties,jo meklēju +/- normālas otas + holderus,jo tagad ir makā,bet nav parocīgi. :)
      Krāss vienkārši aww :)

      Delete
    6. http://stores.ebay.com/best-love2010/_i.html?rt=nc&_nkw=emily+pen&_dmd=2&_sid=1034666357&_trksid=p4634.c0.m14&_vc=1

      tur arī vairākas krāsas, bet otiņas septiņas .

      Delete
    7. Paldies :) Jau pasūtīju Emily,ceru ka būs labas otas :)

      Delete
  3. Sākumā tiešām likās, ka Sigmas otas, bet nu jā, tā ķēmošanās ar cenšanos tās uzdot par MAC otām, ir ļoti muļķīga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. žēl, jo bez tā uzraksta vērtība manās acīs otām būtu augstāka .
      Ar labunakti, zeltenes :)

      Delete
  4. Saku lasīt rakstu ar patīkamu satraukumu, jo tik smuks otu turētājs+otas zem 20 dolāriem!?! Ka ko tādu var nepirkt? Bet tad jau parādījās bildītes ar mac uzrakstu un jūtos nedaudz vīlusies. Bet tik un tā, es vēl padomāšu par šo otu iegādi, jo ja to maciņa pusi uz kuras ir mac uzraksts uzliekot uz galda pagriež pret sienu tad sanāk ļoti jauks maciņš, bet ar laiku no otas tas uzraksts nokasīsies, ja ne tam var palīdzēt pazust ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. + ceru ka uzrakstīsi nelielas atsauksmes par otām.

      Delete
    2. es pirku ar domu, ka ja uzraksts tiešām leks virsū, uzlīmēšu kaut ko pāri, bet jau apradu ar viņu :)

      Delete
  5. Skaista kārbiņa un otas neizskatās sliktas.
    Gan jau ar uzrakstu var sadzīvot.

    ReplyDelete
  6. kā ir ar latvijas pastu? tev sūtijums pienāca uz mājām vai bija jāiet pašai pakaļ uz pastu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kā parasti, atnāk lapiņa . Var jau arī pieteikt , lai atnes uz mājām , bet mana pastniece ir ļoti slinka , neuzticos . dažreiz lapiņa "jums ir pienācis sūtījums " man tiek iemesta pēc 2 -3 dienām . Citreiz atnāku uz pastu un man saka, "kur biji ,ka tik ilgi nenāci pakaļ , tevi vēl paciņa gaida "

      Delete
  7. Naktsmeit, ar ko Tu mazgā otiņas? Derēs bērnu šampūns?

    ReplyDelete
    Replies
    1. es mazgāju ar burts bees šampūnu, kurš man nederēja . maigs bērnu šampūns šķiet būs visslabākais . Vienīgi nevajadzetu aizmirst ik pa laikam otas arī dezinficēt .

      Delete
    2. Paldies par atbildi. Tu dezinficē ar spec. līdzekli? Redzēju kaut kur ebay plašumos tādu mantu :)

      Delete
    3. man kādu laiku bija beauty so clean , tāds kā spreys, nezinu gan vai uz LV dabūjams . Bet kopš pudele tukša , lietoju parasto aptiekas spirtu . redzēju, ka ir meitenes, kas piejauc spirtu paštaisītam otu tīrītājam - šampūns, ūdens, alkohols, ( daži liek arī trauku mazgāšanas līdzekli, olīveļļu, matu kondicinieri utt ) . pameklē googlē DIY brush cleaner

      Delete
    4. Milzīgs paldies! Jā,redzu ka daudzi pievieno visu ko, Tu vienkārši lieto neatšķaidītu spirtu?

      Delete
  8. Njā man ar to uzrakstu ir gadījies gan nezinot vilties. Sūtiju 20 otu komplektu ar otu maku. un beigās atnāk un še tev nevis vnk pliks, bet arī visur tie MAC burti... tev vismaz otām ir cipariņi, kas raksturīgi MAC otām- man cipariņu nebija... ahhh un uz otu maka ar Milzīgs MAC uzraksts... Bet manā gadījumā tirgotājs nebija norādījis, ka tās būtu tā kā kāda konkrēta zīmola otas :( Bet otu maciņs tik un tā smuks un es pēc bildēm ar sazīmēju vairākas otas, kuras noteikti noderēs un kalpos labi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man gadījās daudz sāpīgāk - pēc vidusskolas beigšanas aizgāju uz vizāžistiem ( ja nemaldos , saucās Estētikas studija ) Un tur man vajadzēja otas . Bija viena sieviete, kas tirgoja gan otas, gan kosmētiku (nyx pigmentus , mac zīmuļus utt)
      Sarunāju tikšanos un nopirku otas pa 40 latiem . liels smuks komplekts , priecājos kā bērns . iekšā makam sadrukāts Chanel logo , toreiz diez ko daudz par kosmētiku nezināju un domas, ka to varētu viltot arī nebija . Otas bija tik baisas, ka neviena neizdzīvoja līdz šai dienai .

      Tagad saprotu, ka viss mac vinai bij viltots un nyx pigmenti arī maksāja 80 latus par komplektu, kas protams, bija baisā krāpšana . Tāpēc man ir ļoti asa reakcija uz krāpniekiem, kas piedavā "profesionālo" kosmētiku, otas . Kā cāļu mammai gribas aizsargāt meitenes, kas varbūt tāpat kā es kādreiz , citādi tiktu apmānītas :)

      Delete
  9. Replies
    1. liekas ka neesmu vienīgā kura plāno pirkt, bet esmu atdūrusies pret problēmu- kuru krāsu?

      Delete
    2. man tas pats, nevaru izvēlēties starp to tumšo un gaišzilo :D

      Delete
  10. Pavisam dīvains pakaļdarinājums, jo tieši šāda otu kārba/turētājs tieši šādā krāsā ar visām otām ir Sigmai, bet uzraksts nokļenčīts no MAC :D Stulbuma kalngals

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigmas tūbai ir nedaudz citāda forma , bet vispār tādi tūbas konteineri ir daudzām firmām

      Delete
  11. Es biju pasūtījusi arī "MAC" otas, biju jau samierinājusies, tikai nebija viņas tūbā, bet gan tādā penālī. tagad ļoti nožēloju,ka nepameklēju kārtīgāk, jo tas penālis nekam neder. Par otām man gan bija neliela vilšanās. Baltā blush ota par šķīdru, pusi no acu otām nelietoju, lietoju tikai slīpu uzacīm, lūpu otiņu. Piemēram tās otiņas acu ēnām vispār ir kkāds sviests, tik cietas un ēnas no viņām birst nost. Duo fibre nelietoju jo arī ļoti šķidri sariņi. Vislabāk patīk pūdera ota, tāda atsperīga. bet nu, par tādu naudu varbūt nav slikti, pa vienai esmu piepirkusi klāt ecotools un tās tiešām ir mana love!
    alise

    ReplyDelete
  12. Sveika. Kā tu domā, vai man kā topošajam vizāžistam ''uz budžeta'' šīs otiņas būtu labas? Matiņi ārā nekrīt? Tas mac uzraksts gan...
    S.

    ReplyDelete
  13. Es gan daudz no tām otiņām nesaprotu, bet šajā Ķīnas veikalā ir baigi plašā izvēle komplektiem, par lētām naudiņām un bezmaksas piegādi. Pati nevaru izlemt, kuras lai paņem.. :)
    http://dx.com/s/cosmetic+brush+set

    ReplyDelete