Friday, 6 April 2012

Glabātuve kosmētikai

Lūk, ko es liku kopā vakar :)

Modelis - Gigi .
Pirkts Optimus mēbelēs -  links 
Ratiņi ar sešām ietilpīgām  atvilknēm . Ritentiņus var arī nelikt klāt :)

Parocīgs palīgs , lai nedaudz savaldītu haotisko kosmētikas celošanu pa istabām .

Patīk . Lai arī nodalījumi neizskatās stipri izturīgi, kosmētikas svaru tur . Vismaz pagaidām :D
Un , lai parādītu ietilpīgu, kā arī nomierinatu Santas ziņkāri, atrādīšu, ko saliku iekšā :)
Nolēmu nepiegāzt atvilknes līdz malām, bet piepildīt ar  to , ko patiešām sanāk lietot .

No augšas uz leju .
Otiņas. Turētājs pašas rokām taisīts  :)

Bāzes, tonālie krēmi, konsīleri, korektori . 

Pūderi, bronzeri, vaigu sārtumi,  produkti lūpām , hailaiteri.

 Acu ēnas, bāzītes ēnām

Acu zīmulīši, gēla laineri un viss skropstām :)

 pagaidām šajā  atvilknē glabājas somiņas kosmētikai , otām un citi sīkumi . Domājams, ka drīzākā nākotnē šī būs vēl viena glabātuve acu ēnām.

Lietiņas  kosmētikas noņemšanai , ādas smukumam un random  paraudziņi.

Man pašai nepatīk kolekcijas atrādīšanas video /bildes, tāpēc atrādu īsumā .
Bet bildes parāda, cik ietilpīgi ir šie jaukie ratiņi .Un ja atradīšu papildus nodalījumus , kurus salikt iekšā , lietošana paliks vel ērtāka :)

Sen gribēju šādu skapīšveidīgu glabātuvi un esmu priecīga, tiekot pie tādas .
Viss jauki pārskatāms , ērti.


Makeup Storage and organization on a Budget.

13 comments:

  1. ļoti skaists skapītis!!
    Vismaz viss tagad ir vienā vietā nolikts, neklejo nekur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vienīgais mīnuss - atvilnes ir pārāk zemas , lai tajās glabātu nagu lakas. Tām būs jāmeklē cits risinājums

      Delete
    2. Es savām lakām izveidoju speciālu plauktu, tagad neko nekur nevajag meklēt viss ir pie rokas un caurskatams.

      Delete
  2. Katru reizi kad esmu mēģinājusi visu kosmētiku saorganizēt vienuviet - mēģinājums cieta neveiksmi, jo agri vai vēlu viss tāpat iznēsājās pa dažādiem mājas nostūriem, it īpaši tas attiecas uz dekoratīvo kosmētiku un matu veidošanas līdzekļiem. Bet - ideja par organizēšanu man patīk joprojām:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es naivi ceru uz kārtības noturēšanu :))

      Delete
  3. I see you like the bronzer and the sleek polish ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, dear . I love them . But i crashed bronzer into plastic pot with white cap . its easier to work so,I couldnt scrap any off when it was solid . :)
      I keep blush in that cute palette now :)

      Delete
  4. un kur glabājas pārējā kosmētika? :D :))

    ReplyDelete
  5. Super! :)
    Lai gan man nav šāda veida ratiņi/ kumodīte kosmētikai (sauciet kā gribat), bet es arī savu kosmētiku esmu salikusi pa konteinerīšiem/ nodalījumiem, lai nekas nekur nenoklīst un,lai viss ir tīrs un kārtīgs. :)
    Pagaidām viss stāv savās vietās. :) Un noteikti Tev kā kārtīgai dāmai arī tā būs, un, to arī novēlu! :)
    Lai ilgi un labi kalpo Tev šis pirkums. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. paldies ! :)
      No manis kārtīga dāma neiznāks gan :p

      Delete
  6. MAn ir plastmasas atvilknes, tādā stabiņā, bet šitais izskatās daudz smukāk :)būs man arī kas līdzīgs jāiegādājas :)
    NU vispār,man derētu izrevidēt savu smaržu kasti ķerm. kopšanas, nagiem,matiem utt ;)

    ReplyDelete
  7. sveika, vari, lūdzu, pateikt, cik augsta ir viena atvilknīte? cik cm garus priekšmetus es varu ievietot stāvus?

    ReplyDelete