Sunday 1 April 2012

Maybelline Dream Fresh BB Krēms

Maybelline Dream Fresh  BB Cream SPF 30 .
Patīk ! :)


Diemžēl šoreiz man nav papildus informācijas par produktu un kad tas parādīsies pārdošanā .
Tiklīdz to uzzināšu,  došu zināt arī jums  Informāciju par  produktu , lasiet šeit :)

Maybelline Dream Fresh 8 in 1 BB Cream. Instant fresh-faced Glow without looking all made up. Our gel based formula enhances skin with 8 benefits in 1.
Creates a natural glow
Compliments skin tone
SPF30 UV Protection
Hydrates all day
Blurs imperfections
Oil-free, non-greasy
Looks visibly smooth.
Feels fresh

Uzreiz ķeros pie ragiem - nevaru nesalīdzināt šo ar Garnier BB krēmu , kurš man bija par tumšu un ar nepietiekamu spf .  Bez liekas runāšanas - Maybelline man patīk daudz daudz labāk .

Jo šoreiz light tonis ir tiešām gaišs  . Man der :) 
Triepiens uz rokas un izpludināts

Priecē arī SPF 30 . jo  saulīte paliek arvien nežēlīgāka  .
Uz ādas krēms ir viegls un nejūtams .  Aši iesūcas ādā , izlīdzina ādas  toni un dod tik ļoti nepieciešamās dzīvības pazīmes  pelēkajā pavasara sejā :)
Tāpat kā gadījumā  ar Garnier BB, es šo tomēr  saukšu par tintētu mitrinātāju , jo produktam nepiemīt Āzijas BB krēmu sedzošās īpašības. Izlīdzina  nesmukumus - jā , maskē - nē .
Šoreiz tas ir plus, jo vasarai tuvojoties,  mana āda paliek labāka  un lieki maskēties nav vajadzības  .
Protams, nav divu vienādu ādas tipu, bet man šis ir trāpījums desmitniekā - viss , ko vēlos likt uz sejas , dodoties pastaigā .
Mīnuss būs tilpums -  30 ml . Ikdienā lietojot , man būs par maz :)


Maybelline Dream Fresh BB Cream . Not a BB cream at all .  Its more like non greasy moisturizer with nice amount of  spf . Very sheer coverage , but gives that youthful face look .
I LIKE !


6 comments:

  1. Man ir Garnier BB krēms un piekrītu, ka gaišais varētu būt gaišāks. Jācer drīzumā būs veikalo šis, tad varēšu izmantot šo kamēr saulīte nav iekrāsojusi seju drusku un Garnier vasarā.
    30 ml tiešām maz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es savu Garnier atdevu draudzenei, jo daudz par tumšu . viņai gan lielie prieki, jo der :)

      Delete
  2. Tonis ir ideāls, dod ziņu kad parādīsies pie mums šīs produkts.

    ReplyDelete
  3. Gaidu šo ar nepacietību, jo Garnierā vīlos,pat gaišākai tonis bija par tumšu-dienas gaismā pavisam pamanāms bija,vīra kundziņš pat uzprasīja vai neesmu bišķiņ garām nošāvusi ar to sejas krāsli :D

    ReplyDelete