Saturday 7 May 2011

Wet n Wild acu ēnas

Gribās kvalitatīvu dekoratīvo kosmētiku ? Ne vienmēr vajag meklēt profesionālas acu ēnas .
Biju lasījusi daudz labu atsauksmju par jaunākajām Wet nWild ēnām . Wet n Wild ir drugstore brands, tas nozīmē , ka tās ir lētas  (1, 99 $ ) un pardodas veikaliņos , kas līdzīgas  Drogām Amerikā.

Izmeklējos šīs ēnas pie mums un neatrodot, pasūtīju ebayā . No tā gan cena pacēlās 3x , bet tik un tā esmu ļoti priecīga ,ka tās ir nonākušas pie manis .

Krāsa spilgta , ļoti pigmentēta, noturība laba . Katra palete sastāv no 3 saskaņotām ( vai ne tik ļoti ) ēnām . Vēl pie tam , uz katras  ir iedrukāts , kur viņu likt ,kā saka - pret muļķiem nodrošināts :)





Pirmā paletīte saucas I Got Good Jeans  ( man ir zilas ūziņas :p )


Wet n Wild Color Icon Trio - I Got Good Jeans
Wet n Wild Color Icon Trio - I Got Good Jeans




Otrā palete ir piezemētākos toņos , kas ir mana mīļākā no visām 3 , jo ar to var uztaisīt gan ikdienas aci, gan uzkrāsoties ballītei un saucas Silent Treatment .

Wet n Wild Color Icon Trio - Silent Treatment
Wet n Wild Color Icon Trio - Silent Treatment




















 Trešā ir ļoti pavasarīga , par ko liecina arī nosaukums - I dream of Greenie


Wet n Wild Color Icon Trio - I Dream Of Greenie
Wet n Wild Color Icon Trio - I Dream Of Greenie






















 Vēl Wet n Wild ir pieejamas Single eyeshadows , un es arī paķēru divas 
Add caption




Brulee ir dievīga . tā ir matēta un lietota katru dienu :)  Viņa perfekti der manam ādas tonim  , es esmu dizčiltīgi bāla :D
Nutty ir gaiši brūna, metāliska , arī ļoti pateicīga ikdienas meikapam .

 Ja pēkšņi gadās ieraudzīt Wet n Wild Color Icon līniju  Latvijā , ķeriet, kamēr ir un dodiet man ziņu .  

 Tas arī būtu viss pagaidām, šašliku sezona ir atvērta  !  :)

Update -
Wet n Wild ir nopērkams Eurokos veikalā, Barona ielā 24

 

No comments:

Post a Comment