Tuesday 15 November 2011

Niknie Essences gēla lainerīši


Par šiem mazulīšiem jau biju lasījusi , tāpēc nešauboties uzreiz nopirku trīs no iespējamajiem  četriem toņiem .
Vai patīk ?
PATĪĪĪĪK  ^^


London Baby, Midnight in Paris, Berlin Rocks





Midnight in Paris ir pilnīgs un nelokāms matēti melns . London Baby un Berlin Rocks ir ar smalkiem  spīdumiņiem .
Uzklāšana ir viegla, vienīgi var pārspīlēt ar daudzumu . Tā kā pats laineris ir ļoti mīksts, uz otiņas man ņemas vairāk nekā vajag . Tāpēc no sākuma pakrāsoju uz rokas, tādejādi noņemot lieko no otas  un tikai tad uz acīm , tad līnija sanāks precīzāka .
Uzklāts ar Sonia Kashuk otiņu , bet ta ka pagaidām vēl neesmu piesāvusies pie liektās otas lietošanas, vēl nevaru pateikt, patīk ota vai nē . 


Izskatās tas tā . Padoms - roka jāmazgā uzreiz, bez vilcināšanās :)  .

Kvalitāte šiem mazulīšiem ir graujoša . Nožūst ātri . Noturība  vienkārši biedējoša.
Tieši šī iemesla dēļ  pagaidām uz acīm esmu izmēģinājusi tikai brūno  . Uzklāju to piektdienas vakarā un , neraugoties uz to , ka setdienas rītā nomazgāju meikapu, laineris  uz acīm tā arī palika . Un arī pēc sestdienas nakts . Notīrīt izdevās tikai svētdienā , pēc relax vannas un attīrošām procedūrām . :)


Mēģināju nodemonstrēt noturību .

Mazāk kā desmit minūtes pēc uzklāšanas . Centos noberzt laineri . Roka jau ir sarkana, bet vairāk nost neizdevās  dabūt .

Pēc mazgāšanas ar ūdeni  .

Pēc Nivea Visage acu makeup'a removera + vatītes plāksnītes
( Biodermas ūdens  man ir beidzies, vēl neesmu aizstāgājusi pakaļ jaunai pudelei)

 Pēc Liz Earle Cleanse &Polish un kokvilnas drāniņas


Pēc atkārtota Liz Earle un Ecotools

Rezultāts -  sarkana , sūrstoša rociņa , uz kuras joprojām var manīt lainera klātbūtni .

Ar acīm tāda mocīšana nenotiks , tāpēc nezinu gan  kā to saudzīgi dabūt no acu zonas  nost . . Noturība ir labi, bet , ja tic interneta atsauksmēm, tad  šis noturībā parspēj MAC fluīdtrack . Bišķīt par traku .

Ja varat ieteikt līdzekli, kas dabū nost Essences gēla laineri   saudzīgāk , lūdzu padalieties :)

Pēcvārds :
neraugoties uz to, ka mani sabiedēja noturība, pilnīgi noteikti ieskriešu Origo Drogās, lai apskatītu , vai tur nav zaļā toņīša .  Gribētos vairāk krāsas .
Šis ir lielisks ķēriens , it īpaši, ja paskatās uz cenu . Essence sasit Mac lupatās :) Iesaku


Essence Gel Eyeliners . So Good   it scares ! its hard to remove them from hand, , even after  rubbing with removers i have . But i want the green one too . They are great for the price

11 comments:

  1. Tieši domāju iegādāties kādu no šim Essence gēla laineriem, bet tā viņu dabūšana nost mani sabiedēja! :(

    ReplyDelete
  2. Plakstiņi ir taukainaki nekā āda uz rokas, tur vieglāk tomēr ies nost. bet uz plikas ādas vairāk gan nesmērēšu :)
    Vivi, viņi mūsu drogās ir ? cena? toņi?

    ReplyDelete
  3. Drogās ir un maksā 2,45 Ls. Pieejami visi 4 toņi tajā skaitā arī zaļais! ;D

    ReplyDelete
  4. Kāda var pateikt, kurās Drogās 100% atradīšu? Vakar pie mājām ieskrēju - tur izvalbīja acis par tādu salikumu kā 'gela laineris'!

    ReplyDelete
  5. Origo drogās . kā arī , skaistumdienasgrāmata rakstīja, ka Dominas drogās Essencei visplašākā izvēle :) Diemžēl ir tada tendence , ka konsultanti ir neizglītoti jomā, kas viņiem būtu jāpārzin. Pie tam izturās it kā pircējs būtu glupa niecība . Es būtu šefs ,dotu šiem internetu darbavietā un lai laikā, kad nav pircēju, izglītojas par kosmētikas jaunumiem . Atceros, amizantu gadījumu, kad man kolonā centās ieskaidrot, ka oranžie konsīleri nepastāv, ir tikai zaļi :D

    Paldies, Viviāna :)

    ReplyDelete
  6. Super! Šodien pat steigšos turp - jau labu laiku esmu ideālā [lasīt extra-melna un uber-noturīga] lainera meklējumos.

    Naktsmeita - tavs ieraksts mani 100% pārliecināja PAR labu šim!

    ..tagad tikai jāizdomā, vai ar slīpo otiņu uzklāšana nebūtu vienkāršāka..

    ReplyDelete
  7. Foršais eksperiments - tagad mēs visi pārliecinājāmies, ka viņi tiešām ir noturīgi, Bet MAC ir bijs mans pirmais, viņam es arī palikšu uzticīga. Tomēr to zaļo toni gan gribētos apskatīties :)

    ReplyDelete
  8. Priecajos, ka Tev palīdzēja :)

    Sandija, arī es vēlos zaļo . prasīšu, lai draugi , caur Rīgu braucot, atved :)

    ReplyDelete
  9. Man Maybelline laineris tieši tāpat turas un nav viegli notīrams. Es lietoju ūdensnoturīgās kosmētikas noņēmēju, bet pie pašām skropstām vienalga nedaudz paliek. Tad ar vates kociņu jātīra, ko man darīt protams ir slinkums:)
    un bieži staigāju ar apkrāsotu roku :)

    ReplyDelete
  10. Ar Nivea divfāžu kosmētikas noņēmēju var mēģināt, tas man liekas jebko varēs dabūt nost! :)

    ReplyDelete
  11. kur nopirki to otiņu?

    ReplyDelete