Wednesday 7 March 2012

Clarins Instant Light Lip Perfector - Rose shimmer


mans īpašais mazulītis ^^
Clarins Instant light lūpu perfektors  (?)  01 Rose shimmer

Garos vārdos neizplūdīšu , jo atsauksmju internetā ir vairāk kā vajadzīgs . Vai nu mīlam vai nīstam .
Es esmu mīlētāju grupiņā.
Šo ne tik mazo (kā nekā 12 ml ) iegādajos jau trešo reizi -
pirmo kaut kur nozaudēju, otro nočiepa kāda no paziņām ,  šo no rokām neizlaidīšu :)
Lieta, kuru es priecātos saņemt dāvanā gan 15 gadu vecumā, gan 35 . Patīk un neko tur nepadarīt 


Tonītis maigi rozā ar mikro spīdumiņiem . Uz lūpām gandrīz nav manāms . Gaismu gan tiešām  ķer, manas lūpas ar šo liekas gaišākas . Savu lūpu fotogrāfēšana ļoti piņķerīga lieta, ja sanāks, atrādīšu .

"Lip perfector" ir kaut kas pa vidu starp lūpu balzāmu un gaiši rozā lūpu spīdumu .
Lipīguma izjūtas nav, bet ja gadīsies iemest matus sejā, daži no tiem  tomēr pielips pie lūpām .
Garša - nedaudz salda, man uzdzen kāri pēc kūciņām . Noturību es nosauktu par minimālu, jo bieži atkārtoti uzklāju. Bieži vien tāpat vien bez vajadzības ^^

Pirku TE , cena   12 GBP ( ~10 ls )
Es samaksāju  10.80 GBP ( 9 Ls ) , jo manā Feelunique klienta profilā kā preferences ir norādīts Clarins , kas nozīmē 10 % atlaidi visiem Clarins produktiem .

Ja dikti vajag un nav vēlmes gaidīt, meklējiet veikalos, kur tirgo Clarins produkciju . Cenu Latvijā nezināšu, bet varu pieņemt, ka būs kāds lats pa virsu .


Clarins Instant Light Lip Perfector 01 Rose Shimmer .
I purchased this tube for 3d time - that definatly means something . Yummy!

1 comment:

  1. šīs laikam ir populārākais Clarins produkts :)
    Bija, patīka :D

    ReplyDelete