Thursday 28 February 2013

Labas lietas


Iemaldījos Drogās un man par prieku , Maybelline acu kosmētikai ir atlaides -25 % .
Lielisks iemesls , lai tiktu pie sen gribētiem Maybelline Color Tattoo toņiem . Grozā nonāca Permament Taupe, On and On Bronze, Eternal Gold . Cena - 3 lati ar santīmiem.
Dāvanā pie kases saņēmu arī matu stīpiņu - sīkums, bet patīkami :)

Otra labā lieta  ( ceru, ka būs tiešām laba) - beidzot saņēmu Skindinavia paciņu.
Finišing sprejs nebija gluži tā lieta, kuru man dikti vajadzēja, bet ziņkārība pievarēja . Daudz lasīts un dzirdēts, bet nu varēšu aptaustīt un izmēģināt pati. Gribās uzzināt, kas tas ir par zvēru un vai tiešām tik labs kā mālē .


11 comments:

  1. Par Skindinavia gribētos atsauksmi.Es vēl gribētu Urban decay spreju izmēģināt,tieši taukainai ādai,ir dzirdēts,ka baigi labs.
    Un tās Colour tatoo bronzas ēnas ir burvīgas,nevaru vien nopriecāties,kad lietoju,ātri var dabūt super make up uz actiņām,ēnas,kontūrlīnija un uz priekšu!;))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. interesantais fakts par UD makeup sprejiem ir tas, ka tie ir tapuši sadarbībā ar Skindinavia un cik noprotu no informācijas internetā - UD versijas ir kopijas .
      Es sev paņēmu orģinālo Skindinavia, paciņā ir arī versija taukainai ādai, tā ceļos pie Velvet :)

      par Color Tattoo- un noturība ! es paņēmu Bronze ,lai vilktu bultiņas :)

      Delete
    2. Jā,kaut kur es arī šo dzirdēju par UD. Starp citu tos UD sprejus nav tik viegli atrast,internetveikalos kaut kā nebiju sastapusi.
      Un kā ir ar piegādi?Cik sapratu tu no oficiālā saita pasūtīji?Piegāde laikam bezmaksas?Ilgi gāja?
      O,nu ta arī no Velvet pienākas atsauksme,jo man tas taukainai ādai ļoti interesē!))))

      Delete
    3. Jā ,pasūtīju no officiālā- http://www.skindinavia.com/ . piegāde bija bezmaksas , jo pārsniedzu 40 $ :)

      Delete
  2. Es arī gribu atsauksmi par Skindinavia. Man MUA sprejs laikam nepatīk, neredzu nekādu atšķirību. :/

    ReplyDelete
  3. pakaļa tu esi! kāpēc neteici, ka sūtīsi skindenaviu? es arī gribu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a nu ka , bez emocijām :p man bij bail riskēt ar svešu naudu , pirmā paka gandrīz nozaudējās, sūtīju divreiz .

      Delete
    2. kā tas ir gandrīz nozaudējās? :) gaidu atsauksmi :)

      Delete
  4. ļoti interesē atsauksme par sprejiem. :)
    No kurienes pasūtīji?

    ReplyDelete