Wednesday 27 July 2011

Nic's Sticks by OPI - Run don't walk

Viennozīmīgi , šis ir kaut kas savāds .
To nopirkt  pamudināja tikai un vienīgi mana ziņkārība. Biju redzējusi pāris atsauksmes internetā, pāris  bilžu, kas vēl vairāk uzkarsēja interesi .
Un man pat nepatīk sarkanas nagulakas , it īpaši vīnsarkanie toņi ..


Kas tas ir ?
Tā ir nagulaka , kas ielikta citā iepakojumā.
Pirmais iemesls , kas liek savilkt neuzticīgu smīnu sejā , ir ota .
Vai tad tāds izpūris ,  īss un nepievilcīgs  saru kušķītis var kaut ko nokrāsot?
Piebilde - otiņa sākotnēji bija balta . Lai dabūtu krāsu, flomītis ir jāsakrata kā korektors un jāpaspaida podziņa otrā galā :)  pēc pāris klikšķiem uz otas parādās nagulaka .

Rezultāts ... Lai cik jocīgi  tas  neliktos  , sanāca nokrāsot nagu tīri labi  ar pirmo mēginājumu . Viena kārta .

2 kārtas .
Jā, nagi ir ne pārāk precīzi, krāsa vietām ir strīpaina, bet ņemot vērā , ka šis bij pirmais mēģinājums , man jāatzīst , ka man patīk . Ar pāris  klikšķiem pietika , lai noklātu visus nagus . Kārtas nožuva ļoti ātri .

Pēc tam atliek tikai notīrīt otiņu.


Es tiešām biju pārliecināta, ka izmetu naudiņu , lai varētu pasmīnēt par OPI neveiksmi, bet tas strādā ! Lai arī Nic's Sticks  izskatās,  ka nespētu  pat novilkt taisnu līniju,  tas ir parocīgs un dara tieši to, ko sola  .
Es labprāt nopirktu kādu man mīļāku krāsu, kuru var droši iemest somiņā sev līdzi , nebaidoties, ka nagulaka varētu nokrist uz grīdas naktskluba tualetē un saplīst  . Un es tiešām esmu saplēsusi nagu laku šādi :))  .

Neraugoties uz manis nemīlēto krāsu, es nespēju bez apdomāšanas atdāvināt šo draudzenei . varbūt tomēr atstāšu sev, jo idejas izpildījums man patīk. Pagaidām nezinu


Nic's Sticks . I  dont  even like   red  colors. I  just wanted to see how bad is this stick .
 The brush looks to short, too clumsy , too unreal to be able to do something . 
But it works ! Really . First attempt , yes,  its uneaven, but its my first try .
 i got mixed feelings - hate the color, love the idea . And im not sure that i wanna gave this away to a friend  who loves reds . 

2 comments:

  1. jā, es arī esmu ilgi par šitām kociņnagulakām domājusi, atceros, ka 1. reizi par tādu uzzināju šķirstot kādu vogue žurnālu, bija reklāma par sally hansen šādām nagu lakām, bet nu protams, ka Latvijā nekā tāda tajā laikā nebija, bet nu kā nu bijis kā ne, nesen iegāju veikalā "ķēriens" uz Kr. Barona ielas un tur pārdodas šīs sally hansen nagu lakas, ja pareizi atceros tad bija sarkanā, rozā un tumši zilā krāsā par 2.50 ls

    ReplyDelete
  2. beneficial cholesterol is called high-density lipoprotein HDL While bad
    ranged in age from 37 to 72, had no grounds of untimely coronary atherosclerosis.


    Feel free to visit my web blog :: treatment high for cholesterol guidelines

    ReplyDelete