Monday 4 June 2012

Real Techniques by Samantha Chapman

Stippling ota no Real Techniques
Kosmētikas otas - jo vairāk ir, jo vairāk vajag vēl kādu :)

Cena - 10 $ .
Ota super, vienā mirklī nobīdīja manu Sigmas stippling  uz zemāku plauktiņu .
Sariņi ārā nekrīt, pirmajā mazgāšanas reizē neizkrita neviens! 
Sariņi ir mīksti un bagātīgi salikti . Ota ir mazāka, bet stingrāka

Salīdzinājumam ar Sigmas  F50
Sigma slapja,  izmazgāju , nedaudz jau nokalpojusi.
Bildes labi parāda otu  lielumu . Sigma ir lielāka un  garāka , bet daudz plānāka.
Sigma F50

RT Stippling ( cenšoties saspiest otu , izrāvu divus matiņus , tā  nedrīkst apieties , ni ni !  :)

Man vairāk patīk RT , jo tā man šķiet  vieglāk kontrolējama, bez tā noteikti gaumes lieta .
Ja ir iespēja, aizstaigājiet līdz Kolonnai vai  Douglas, apskatiet otiņas . Mani pirkums noskaņoja ļoti labvēlīgi pret Real Techniques , gribu visu kolekciju .

Tas pagaidām viss , ļoti daudz darbiņu,  vēlāk turpināšu  ar Face setu (tajā ir vēl mīļāka ota ! )
un jaunākais papildinājums :

 Body Shop Travel otiņu komplekts

Ir sajūta, ka skrienu pakaļ vilcienam,  nevaru paspēt atrādīt visu, bet pavirši to darīt arī negribās  :( Tiklīdz būs brīvāks brīdis, ķeršos klāt nākamajam .

16 comments:

  1. Ar RT gan jau tonālais krēms superviegli!:)
    Man arī kārojas šīs otas!!
    Pie mums vai tad šīs otas ir nopērkamas? Man liekas, ka nē, vai ne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. šī ota noteiti ir , Skaistumlapai viņa ir un velvet arī kur redzeja . Par komplektiem gan nezinu :)

      Delete
    2. es šodien redzēju kolonnā. :)

      Delete
    3. Stocmann arī šis tas ir :)

      Delete
    4. Es pirku Stockmann, bet izvēle nebija diez ko liela :( žēl, jo otas man ļoti patīk!

      Delete
    5. Komplektiņi tā arī nekur nav redzēti ?

      Delete
    6. šodien redzēju dominā - make-up4you veikaliņš laikam..blakus Accesorize :)

      Delete
  2. http://3.bp.blogspot.com/-FJ6PoZgj_Ns/T8zCZZQrNCI/AAAAAAAADNM/-JFjA4xt-rk/s640/RT+Stip2.JPG šitā bilde atgādina optisko ilūziju :D

    ReplyDelete
  3. Komplektiņus manīju gan Douglas veikalos,gan Kolonnā :)
    Bija gan RT starter kit,gan Core collection,gan atsevišķas otiņas -stipling brush,blush brush utt. :)
    P

    ReplyDelete
  4. Iherb.com atradu viņas, it kā uz pusi lētāk kā pie mums. Ja ņems vairākas tad ir izdevīgi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tieši no Iherb arī pasūtīju . Bet no turienes pa vienai jāsūta, citādi nodokļi un noturēšana muitā.
      Izlasi šo rakstiņu, pirms pasūti no Iherba - http://naktsmeita.blogspot.com/2012/05/ir.html

      Delete
  5. Man pašai arī gribētos šīs ottas,bet es isti nesaprotu..Vai ir kāda meitenes, kas veic sūtījumus?(varētu pielikt ko vēlos es.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kas īsti nav saprotams ? :) Iherb nav grūti pasūtāms , cosmo.lv forumā šķiet ka bija tēma par piemešanos, pameklē )

      Delete
  6. p.s seksiga8@inbox.lv

    ReplyDelete
  7. Ļoti patīk šī ota, labākais pēdējā laika pirkums. Tonālais klājas PAVISAM savādāk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. es to pašu varu teikt par RT blush otu :) Nesen iegādajos veselas trīs - bronzerim, hailaiterim, vaigusārtumam, tik lieliski ^^

      Delete