Sunday 24 March 2013

Maxi Color - labs un lēts

Pagaidām  pavasaris eksistē tikai kalendārā , tāpēc var parādīt tik pat aukstu  manikīru .
Maxi Color Couture Matte lakas


Baams!

003 , pelēcīgs sudrabs, škiet  nedaudz uz taupe toni , vienā kārta


004,  gaiši zils , vienā kārtā

Mirdzums un matētais efekts vienlaikus , ideāli jau vienā kārtā  .   Cena ?  51 santīms :)
atradu tai pašā mazajā saimniecības veikaliņā, kurā pērku Flormar un Buk.

Iznākums uz nagiem  neizskatās "lēts" un cītīgāk papētot  zilā toņa laku , sapratu, ka tā varētu labi izskatīties arī pie iedegušas ādas , tāpēc tas  nebūs tikai ziemas tonis .
Lētās lakas bieži ir pelnījušas iespēju būt uz mūsu nadziņiem , tāpēc ir jāriskē un jāmēģina .
Es ceru dot iespēju vēl kādam tonim  :)

14 comments:

  1. Maximā arī ir šīs firmas lakas, nezinu tieši par matētajām (šīs tiešām izskatās super), bet man ir viena parastā tadā kakao ar pienu krāsā, burvīga, ļoti patīk tonis un klājums, par cenu nerunajot :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. varbūt vari parādīt tonīti ? ļoti ieinteresēji :)

      Delete
    2. Man izskatās, ka tā varētu būt tā, kas Tavā pēdējā bildē ir pirmā.
      Parādīt neko neko nevaru! Man mājās remonts un "līdzi" uz tagad apdzīvojamo istabu tikai pati nepieciešamākā kosmētika, nedomāju, ka būs tik ilgi, tāpēc esmu jau sapirukusi visādas liekas un ne tik liekas lietiņas, bet pie saviem krājumiem netieku :D

      Delete
    3. ui, remonts, saprotu, man virtuve vēl ir tikai pusgatava . Kad būs pabeigta , iepriekšējās istabas jau būs apnikušas :)

      Delete
  2. Tu pat uz saimniecības veikalu nevari kā visi citi aiziet! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, tev taisnība , es gāju meklēt vāku pannai :D

      Delete
  3. Burvīga krāsa! Laikam būs jāpalūko pēc tādas firmas :))
    http://mansbeautyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. šodien ieskriešu apskatīt citus tuvāk, cerams būs vēl )

      Delete
  4. Šito vasarā uz brūno kāju nagiem! :)

    ReplyDelete
  5. Tik ļoti iepatikās pelēcīgā sudraba krāsa. Būs jāaiziet uz sev tuvāko mazo veikaliņu paskatīties, vai arī tur var šādu atrast :)

    http://beautylv.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. es biju savā, bija palicis tikai zilais tonis , būs jāiet izlūkos uz Maximu :)

      Delete
  6. Ja godīgi , man daudzas ir , bet kvalitāte švaka.

    ReplyDelete
  7. Flormar arí tik leeti :O man naakas maksaat 1.29 :d , skaists manikiirs, bet kaa ir ar noturiibu? cik ilgi staav?

    ReplyDelete