Friday 4 November 2011

Heads UP ! INGLOT

Skaistumadienasgramata  tikko uzrakstīja, ka Baltic Beauty izstādē ir redzējusi Inglot stendu .
Tas man ir kā nazis sirdī, jo biju nolēmusi netērēties . BET  runa ir par Inglot  ...
Ļaujiet man ko parādīt .
man ir speciāla mapīte , kura vācu visu , kas iekrīt sirsniņā un ko gribās . nadziņi, lūpukrāsas, paletes ...  . es saglabāju bildi un nosaukumā pierakstu produkta toni un citu informāciju . 
temptalia.com
un šai mapītē ir vēl viena mapīte ar nosaukumu Inglot , kas izskatās lūk tā . 
šīs ir tikai ēnas. Matētas un pāris pērlīgas .
Inglot'am ir lieliski zīmuļi, uzacu pūderi , lūpu krāsas ( labakie nude toņi ever) , vaigu sārtumi un ērta palešu sistēma . Līdzīgi kā Mac , pērc paletīti un piepildi to ar ēnām, sartumiem utt .  Pilnīgi noteikti šo stendu ir vērts apskatīt .

visas bildes ir ņemtas no Temptalia  . Linkā var papētīt daudz ēnas . Ta, ka , ja vēlaties redzēt tiešām profesionālas ēnas, lēkšojiet uz BB . Es neesmu rīdziniece , bet papēži jau deg. :) Ja būs spēks pēc partynaktīm, noteikti došos uz izstādi .


Piebilde- es vairakas reizes esmu rakstījusi Inglot'am , interesējusie par vinu produkciju, lūgusi apsvērt  Rīgu kā iespējamo vietu, kur atvērt savu veikaliņu , ļoti ceru, ka kāds no Latvijas izplatītajiem šo brendu pamanīja un ieinteresējās  . :)

5 comments:

  1. Par šo firmu tiešām dzirdētas labas atsauksmes! ;) Tik ļoti gribētos aizbraukt uz Baltic Beauty.

    ReplyDelete
  2. es aizietu un arī pavisam blakus darbam, bet esmu totāli tukšā :( 3.5 Ls ieeja + vēl takš tikai ar vienām ēnām cauri netiktu, jo gribas taču visu to halli izpirkt :D

    ReplyDelete
  3. Ehh... man tādās vietās labāk vispār nerādītos - pārāk liela slodze sirdij un naudas makam :((( Bet vispār par Inglot daudz esmu dzirdējusi - būtu interesanti apskatīt to dzīvajā.

    ReplyDelete
  4. tad beigu beigās tiki uz izstādi?

    ReplyDelete
  5. Nē, pierunāju sevi, ka vēlāk nopirkšu :)))
    tā vietā izvelējos doties uz dzimšanas dienas svinībām :)

    ReplyDelete