Friday 16 November 2012

Essences acu ēnas

 Essences Quatro Eyeshadow Sea My Eyes !



 Omulīgs ēnu četrinieks- kopumā pelēcīgās noskaņās, ja neskaita gaišo rozīgo toni.
Visas krāsas pigmentētas, bet gaišākā mani nedaudz apbēdināja :
a) - uz ādas nonāk tikai spīdumi ( lai atrādītu rozā toni , man nācās krietni daudz uzklāt uz rokas)
b) - tai iedalīts mazākais nodalījums, kaut arī tieši gaišie toni izlietojas ātrāk par tumšajiem

tumšākie tonīši ir pigmentēti  un  smuks "svatčs " parādās  ar vienu pirksta vilcienu.
mums ir sudraba pelēkais , tumšs  zilais un  dūmakains pelēkais .

Atvainojos par ērmoto actiņu , bet citas nav . Esmu ar gaužākajām iesnām (jūtos kā rūķis ar mūždien sarkanu snīpi un piepampušām acīm )  , nācās krietni papūlēties, lai fotogrāfijā acis būtu vaļā :) Izmantoju rozā ēnu , zilo un tumši pelēko apakšējam plakstiņam . Konstatēju, ka zilā krāsa  mērenās devās nemaz nav tik slikti , ko teiksiet ?

Nobeigumā teikšu , ka gaišajai ēnai ir viena īpašība, kas to padara interesantu - tā ļoti skaisti izskatās uz sejas kā hailaiteris jebšu izgaismotājs . Atklāju to nejauši, kad aizmirsu meteorītus ( lielais paldies Velvet Mimosai par padalīšanos ar savām bumbām :p ) un nācas meklēt spīdumu starp ēnām .

Ļaujiet to nodemonstrēt  - ēna uz ādas pārtop vieglā , estētiskā mirdzumā  . Ļoti patīkamā , tieši tāpēc žēl, ka šī ēna ir tik maza . Kas liek jautāt - vai Essencei ir izgaismojošie produkti sejai ? Šādu es labprāt iegādātos :)

Essence Eyeshadow Quatro in Sea My Eyes!
All  colors are smooth and pigmented , except for lightest pink  . Its has more  sparkles than color , but it could be a great face highlighter if  would come in bigger size . I love how light hits on it , delicate and soft . Does Essence has any face highlighting products ? I would buy that


11 comments:

  1. Man ar jau laiciņu kādu, ne īpaši pie sirds gājušās, gaišās ēnas kalpo par "hailaiteriem"!
    Starpcitu, ieraugot šo paleti, arī mans vīriņš nobrīnījās, kāpēc viskaistākais(rozā) tonis ir vismazākajā tilpumā un otrādi.:))

    ReplyDelete
  2. Ak cik burvigas krasas un es ari brinos kapec gaisakajai krasai atvelets vismazak vietas :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. jā, diemžēl . parasti jau tumšās kalpo visilgāk un vajadzīgas mazāk

      Delete
  3. Esmu iegādājusies jaunās "Krēslas" sērijas hailaiteri, viegls zeltīts mirdzums. Patīk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izklausās labi , mans too faced ir ar vieglu zeltu , ļoti skaists .

      Kurās Drogās jaunā kolekcija atrodama ?

      Delete
  4. Diemžēl, cik dzirdēju, LV nebūšot. Jālūdz kādam, lai pārved no ārzemēm.

    ReplyDelete
  5. hop over to this web-site this Discover More Loewe Dolabuy you can try here article source

    ReplyDelete