Sunday 4 November 2012

Krāsainiem nadziņiem

Essences  nagulakas





Vakari paliek arvien garāki un gaismas arvien mazāk , jādomā par papildus gaismekļiem fotogrāfēšanai . foto process ir kļuvis vēl grūtāks :(
Tātad - par lakām :

107 Naughty and Pink!
želejas tipa (Jelly ) laka . šāda tipa lakas bildēt nemīlu, jo zibspuldze no naga virsmas atlec , it kā nadziņi joprojām būtu slapji .
Krāsa - spilgta un rozīga avenīte , pilnībā noklāj nagus jau vienā kārtā , bet pateicoties tekstūrai ,  nagi tik un tā nedaudz spīdēs cauri.

(šī ļoti iepatikās manai mammītei un nācās atdāvinat , toņa nosaukumu uzzināšu)
Tonis saucās 01 hazelnut cream pie , atceļoja atpakaļ manās rokās :)
Pēc pirmā uzmetiena, šķiet ierasta bēšīga nude naku laka, bet tai piemīt neliels perlamutrīgs spīdums .
Ļoti skaisti uzvedās saulītē. Lai arī sauli šai gada laikā redzam maz , brīzos ,  kad tā izlien no mākoņa, nadziņi burvīgi  spīd .
Divas kārtas

129 The Boy Next Door
Bilde  ir mānīga , neticiet :)

šī ir tuvāk īstenībai .
tumši zils tonis, nedaudz drūma krāsa, bet iederās novembrim :)
2 kārtas .

Šķiet , ka iekšēji lakas nav mainījušās - joprojām labas kvalitātes nagu lakas par pieņemamu cenu , izmaiņas cietis tikai pudelītes dizains un otiņa

Salīdzinājumā ar veco pudelīti .
5ml mazulīte ir pārtapusi par pilienveida formas pudelīti, kurā ietilpst jau  8 ml. Dizains man ļoti patīk, Essences stilā - mīlīgi . Krāsainie korķīši uzlabo garastāvokli un ļauj ātri atrast vajadzīgo laku starp citām .

bet man nepatīk jaunā otiņa :((( īsumā sakot - tā ir pārāk uzresnējusi   .  Ar lakas uzklāšanu nebija viegli , dažu nagu pārkrāsoju vairākas reizes , jo ar ierastajiem otas vilcieniem, nagu laka neuzklājās pilnībā.
Pret otas plakanu man nav iebildumu, bet tā ir pārāk bieza  un manuprāt , nedaudz par īsu . Paņemot mazāk lakas , nākamie otas vilcieni izbojā pirmos, bet paņemot vairāk , nagu lakas slānis sanāk  pārāk biezs , neizskatās tik labi un žūst ilgāk .
arī sariņi nav smuki sakārtoti kopā. Otiņa nav vienmērīgi noapaļota, saru garums atšķirās .
Redzēju kolēģīšu atsauksmes un lielēkums ir pozitīvas, tāpēc , tas , ka man šī otiņa nepatīk, nenozīmē, ka jums būs tāpat .
Lai arī krāsot nagus ar šādu otu joprojām var, man tomēr patika vairāk vecā , tāpēc paņēmu šķērītes un nedaudz paplucināju otinu, padarot to plānāku .
Ieradumam ir spēks ,  esmu pieradusi pie garas un plānas otas un  negribu  no jauna mācīties apieties ar nagu laku :) sliņķītis, ko tur padarīs :)

9 comments:

  1. Krāsas smukas...Bet ar zilo nagu laku jau iegrābos...gribēju ultra zilu, bet dabūju šo drūmo ((

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik zils ir ultra zils ? :)

      Delete
    2. Gribēju bez spīdumiem un metāliskā spīduma ...bet galu galā nopirku Maybelline Navy Narcissist :)

      Delete
  2. Nagu lakas foršas. Bet par to gaismas neesamības problēmu gan piekrītu! Tikko kā saulaina diena iekrīt manā brīvdienā tā steidzu sabildēt lietas rakstiem jau uz priekšu! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. man vīrietis sagādāja lukturi un statīvu , tagad testēju :)

      Delete
  3. Jauno otiņu vienkārši dievinu. Lietojot essences vecās sērijas lakas tagad jūtos kā bez rokām-neprotu es ar tām vairs darboties. :))

    ReplyDelete
  4. Otiņa mani arī pārsteidza. Tik lielu vēl nebiju līdz šim lietojusi, BET - man atkal šķita parocīga. Par nagu lakas noturību gan laikam neesmu sajūsmā. Toņi man lika nosiekaloties, pie stenda gribēju paķert kādas 5 krāsas uzreiz, bet noturējos :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ar stendiem tā jau ir . Krāsiņas papildina viena otru un ja kādu izņem no kopējās bildes ārā , gribās ņemt pārējās :)

      Delete