Friday 16 March 2012

Vienkāršais francītis

Gandrīz klasisks franču manikīrs .

OPI Coney Island Cotton Candy .  Šī ir vienīgā Opi , kas man ir un ļoti mīļa . Bildēs viena kārta  . "nude" krāsa ar vieglu "peach" toni klāt..
OPI Persiks padara nadziņus maigus , Manhatan  kristāliņš piesaista  gaismu , zīmējums akcentam un Gelous to visu nogludina . Manuprāt, lieliska kombinācija.

Žēl, ka varu parādīt tikai vienu foto. Bilžu bija daudz , arī labākas, bet sd karte nogļukoja un nācās glābt ar  restore programmām un diemžēl , lielākā daļa bilžu ir bojātas.  Bet tas nekas, noteikti atkārtošu šo dizainu , jo nadziņi izskatās jauki un kopti.

OPI Coney Island Cotton Candy
Manhattan Nail Whitener
KKcenterHK Snowflake water decal
American Classics Gelous

7 comments:

  1. Vienkārši, bet tajā pašā laikā ļoti eleganti! :)

    ReplyDelete
  2. man personīgi ļoti patīk, ka meitenēm ir franču manikīrs.
    rokas izskatās sakoptas un glītas :)

    Santa

    ReplyDelete
  3. ļoti precīzi un glīti, tādēļ vēlos, lai Tu pastāsti,kā zīmē smaida līniju, ar roku vai liec uzlīmi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai paldies, bet nav jau tik precīzi . Zīmēju ar rociņu , ar uzlīmēm nesanāca . vienīgais padoms, ko varu ieteikt , turēt otinu nekustīgi un virzīt pašu nagu , nevis otrādi . tā sanāk vieglāk, vismaz man :)

      Delete
  4. Naktsmeit, nu acīmredzot man rokas no citas vietas aug! :D Labai roka isanāk skaisti, ar kreisajai it kā vista ar kāju zīmētu! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. man labās rokas nagi arī sanāk sliktāk nekā kreisās . Domāju, ka drīzāk iemācīšu vīrieti nokrasot man labo roku, nekā pieradināšu savu kreiso :)
      Pamanīju, ka jo garāki nagi, jo vieglāk uzvilkt taisnu līniju .

      Delete