Tuesday 27 March 2012

Šodienas nadziņi

Illamasqua Nomad uz tipšiem . Krāsa nav precīza!
Es tiešām centos bildēt pareizo krāsu , mēģinaju izmainīt krāsu fotošopā bet nekas pratīgs neizdevās  . Pēc ilgiem pūliņiem , esmu padevusies  . Nomad , kā to redz mans ziepītis , bez uzlabojumiem .  Cenšos atrast labāku fotoaparātu . :(
Tikmēr varu piedāvāt tikai apskatīt , kā citiem izdevies ar šīs lakas bildēšanu .

Tried everything to show the real color of Nomad, but I'm hands down now . My poor camera cant do that . Check other swatches

5 comments:

  1. Tagad man skaidrs kur tu biji pazudusi 5 dienas, mēģināji nofotografēt Nomad ;)
    Tev viņa sanāca tāda neona zila, man liekās kā tā ir vairāk tirkīza un zaļgana ne? Kā ir dzīvē? Un kāda kvalitāte?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne tikai Illamasqua pie vainas. Man ir sakrājies daudz sabildētā materiāla, kas neapmierina . Ja atklāti , esmu nedaudz piekususi no cīņas par īstajām krāsām

      Īstā krāsa ir zaļa :) grūti noformulējama. vienā kārtā izskatās siltāka, divās sulīgāk zaļa . Ja apskatīsi googlē svatčus, tur arī var pamanīt, cik dažādās krāsās fotoaprāti redz šo zaļo .

      Delete
  2. laka manā gaumē :)
    Santa

    ReplyDelete
  3. Tads minty green vien sanaak, smukiii :)

    ReplyDelete
  4. Привет;) Классный блог стала твоим ПЧ становись и ты моим буду тебе безумно благодарна;))
    http://beautyblog133.blogspot.com/

    ReplyDelete