Sunday 18 March 2012

Rimmel Glam'Eyes ēnas

Mana rociņa pēc kārtējā Drogu apmeklējuma . Pie vainas Rimmel ēnas . Iesaku apskatīt

Redzēju single ēnas un komplektiņus , kas sastav no trīs  vai četrām ēnām . cena 4-5 lati . Atlaides līdz marta beigām .Tā kā Drogās fočītis nav atlauts , produktu bildes no interneta un steidzīgi svači uz rokas, jo  nu loti gribējās jums atrādīt , bet katru nopirkt arī nevaru .  Naudaskoku sezona vēl nav sākusies  :)

Mani , kā jau parasti, piesaistīja brūnie toņi . Ja precīzāk- šīs divas paletītes .
Sun Safari  un Smokey Brun.

Spriežot pēc burvīgā ceturtā toņa ( taupe ) šis ir Sun Safari . Gribēju paķert uzreiz, bet tad nolēmu, ka jābūt aukstasinīgai un jāpērk, tikai tad, ja vēlme būs arī nākamajā dienā . Gribulis ir saglabājies un paletīte sauc mani, tāpēc būs vien jāiet pēc tās .

Šie bija divi Rimmel ēnu trīnīši.  ( uz šīs rokas testēju arī Loreal Studio praimeru) Vai var redzēt, kur ? :)

Par pigmentāciju runājot, man prātā nāk Maybelline un Sleek . Rimmel ir arī burvīgas krēmveida ēnas, ar kurām mani iepazīstināja Camilla , nosūtot vienu no šiem mazulīšiem :)

Kopš tiku pie Urban decay paletēm , visas ēnas salīdzinu ar tām .
Rimmel  līdz Urban Decay  nevelk, bet atklāti runājot, vēl neesmu sastapusi brendu, kura metāliskās ēnas būtu vienā līmenī ar UD,  ne pigmentācijas, ne noturības ziņā .
Tāpēc , ja ir vajadzība pēc labas kvalitātes ēnām , kas nopērkamas tepat uz vietas , raidiet savu skatienu uz Rimmel un Maybelline pusi .


4 comments:

  1. mmm, paldies, tu mani iekārdināji. Būs jāiečeko Rimmel stends nākamajā veikalu kūrē :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apskati gan . Man patīk stundu pavadīt pie stendiem, salīdzinat un meklēt ,katreiz atrodu ko jaunu :)

      Delete
    2. Tikai apsargs tikmer uz tevi skatas ka uz potencialo zagli. :D Drogas vini ir ipasi forsi.. :D

      Delete
    3. Neko darīt, tāds viņiem tas darbs . cik noprotu, nočiepto lietu vērtību atvelk no darbiniekiem un tas neveicina atmosfēras uzlabošanos veikalā .

      mana ašā draudzene reiz veikalā apsargam izmeta frāzi " vīrieti, ja stāvēsiet blakus, varbūt paturēsiet manu somiņu, kamēr izvēlos "? :)))

      Delete