Tuesday 20 March 2012

Neona francītis

Labrīt !
Ne tik klasisks franču manikīrs. Neons. Visgrūtāk bildējamā krāsa.

Aiz priekiem par garajiem nagiem, katru dienu krāsoju franču tipa manikīru, lai ietrenētos darīt to arvien labāk. Šorīt tiku pie spilgtiem tipšiem.
Ir jāprecizē, ka krāsa nav precīza. Mēģināju bildēt dažādi, bet katreiz fotoaprāts juka prātā.
Lūk,kā tas notika .


China Glaze Flip Flop Fantasy ir spilgts   rozīgi - oranžīgs neons, kuru mans nabaga ziepītis nespēj nofotogrāfēt. Tā ir no Poolside kolekcijas, kurā ietilpst seši vasarīgi toņi .

Šī bilde tapusi pirms ilgāka laika un ir tuvu reālajam tonim. Pudelīte burtiski spīd , it kā iekšā būtu lampiņa , tik spilgts ir šis tonis . Puskrēslā nadziņi ir redzami.

Noteikti apskatiet šo graujošo  mārblu   ar Poolside kolekcijas lakām !  Rodas nepārvarama vēlme iegādāties visu kolekciju un mēģināt atkārtot šo dizanu . Tagad es gribu vasaru. tikai ne pārāk karstu ...  :)


Fip Flop Fantasy tips. Crazy bright, freaks out my camera . I wish for whole Poolside collection.
Have you seen this ?  Amazing !

9 comments:

  1. Man arī sagribējās vasaru. Burvīgs francītis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Būs vasara, atkal ņaudēšu, ka nevaru izciest sutīgumu:) Bet šobrīd tik ļoti gribas vasarīgu kleitiņu

      Delete
  2. Man ļoti patīk kā tavs fotoaparāts nagu lakas krāsu uztver 4 bildē!:)
    Ļoti interesants francītis, gluži atbilstoši tam, ka tūlīt sāksies siltais laiks:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kad krāsoju, šķita vairāk oranžīga nekā rozā . Tagad
      es skatos un oranžo toni vairs neredzu . uz nagiem izskatās spilgta neona rozā . puisis redz arī oranžo . Maģiska laka :) .

      Delete
  3. Tiešām skaists francītis, derētu iegādāties to nagu laku! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iesaku . Man pudelīte iet uz beigām un tā notiek ar reti kuru laku. Noteikti apskati visu Poolside kolekciju . Poolparty arī izskatās lieliska .

      Delete
  4. Man baigi patīk, kā šī nagu laka izskatās uz kāju nagiem.
    francītis arī foršs ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es jau iedomajos - Zaļa zālīte, basenītes un spilgti nadziņi . pie ūdens ^^

      Delete
  5. Ļoti ļoti skaisti izskatās.

    ReplyDelete