Friday 9 March 2012

Kā pasūtīt no Madame Madeline internetveikala

Madame Madeline  ir lieko skropstu paradīze - dramatiskas skropstas, naturālas skropstas, apakšējās  skropstas,  pušķīšu skropstas,  teatrālās skropstas, līmes un pat  komplekti skropstu pieaudzēšanai ...  Dārgāk un lētāk, jāspēj tikai izvēlēties.

Vienīgā veikala nepilnība ir tas, ka Latvijas nav valstu sarakstā , izvēloties adresi. Bet tas nav nekas traģisks - kā valsti  izvēlamies Meksiku un checkoutā message boxā norādam pilnu īsto adresi .
Kāpēc tieši Meksika , nezinu, bet klientu serviss man ieteica tieši to :)

Piemērs , jeb kā pasūtījumu veicu es :

Pēc apmēram 14 darba dienām varat sagaidīt savu pasūtījumu. Pasta izdevumi ir 9 dolāri, kas nav maz, bet pašas skropstas ir lētas, tāpēc atmaksājas. Sherani skropstas atradu tikai šeit, Ardell un Red Cherry lētāk varētu sanākt  pasūtīt kkcenterhk'ā

Ja ir  kāda neskaidrība vai jautājumi, droši rakstiet klientu servisam.
varu teikt, ka  arī šis veikals ir nodokļiem draudzīgs :)  pieredze ar nodokļiem dalās

8 comments:

  1. Liels paldies! :*
    Jau sen biju uzgājusi šo veikalu, bet dzīvoju pārliecībā, ka viņi, līdzīgi kā vairāki citi forši veikali, uz LV nesūta.
    Prieciņš :)

    ReplyDelete
  2. Mexico, tāpēc ka es biju vispār pirmais customer kāds no Latvijas viņiem bijis :D izvēlējos Meksiku, tagad viņi liek visiem izvēlēties Meksiku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ak redz , kurš pie vainas :)un es nespēju saprast , kāpēc Meksika, ja listē ir tuvākas valstis :))

      Delete
    2. Jautājums man tev - Vai tev bija jāmaksā par nodokļiem?
      Jo viņi visas reizes kad sūtu kaut kā mani noignorē un tomēr uzraksta to īsto amount.

      Delete
    3. Man uz pakas ir gift un total value - 6 dolāri . Total pasūtījumam bija 25 $ (ieskaitot šipingu)

      Man atkal jautājums tev - vari ieteikt mazas apakšējās skropstiņas? Es nopirku Elise 133 , bet vajag vēl sīkākas :)

      Delete
  3. Aha, nu parasti viņi uzraksta īsto value, tāpēc arī jāmaksā nodokļi.
    No tieši viņu adreses? Es parasti šīs te mazās nepērku, sagriežu lielās :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Būs jāuzzin no viņiem to lietu ar papildus izmaksām .
      Es mēgināju ar lielajām, bet tās ir manām actiņām ir par garu . ja tikai pašu matiņu nesagriež uz pusēm un nelipina klāt katru atsevišķi , bet tad lielā ķēpa :)

      Delete
    2. kada varbut var pastastit ka vinjas lieto/ pieliek? es vienas nopirku un sabojaju, ta ari neizdevas pielikt. :(
      raksti atbildi uz eliza_priede@inbox.lv

      Delete