Thursday 13 December 2012

Sniegbaltītes lūpām

Essence Home Sweet Home lūpukrāsa 01 red-y to relax


Sarkana lūpukrāsa

Tāpat kā citas Essences lūpukrāsas  šeit  un   šeit   , šī ir krēmīga un   bez ķīmiskas piegaršas  .

Atkāpe, lai apstāstītu mazliet par savām attiecībām ar lūpukrāsām -
es nemāku tās ne krāsot ne nēsāt :) Bet nu te būs

Lūpiņas ar bezkrāsainu balzāmu / lūpukrāsa .
Baam! :)
ar uzkrāsotām lūpām jūtos savādi , nu ir man kaut kāda bremze , kuru nespēju atlaist .
Manā prātā šī ir  gandrīz vai liktenīgās sievietes aksesuārs , kura gāzīs vīriešus no kājām ar vienu skatienu .  un lai arī uzskatu sevi par diezgan seksīgu meiču , tas ir cita veida seksīgums - drīzāk kaķēns ar mīlīgām ķepiņām nekā pantēra.
Laikam līdz šādai krāsai ir jāizaug , varbūt tas kādreiz notiks :)

Bet kamēr tas nav noticis, šo  lūpukrāsu es nēsāšu tā :

vieglā kārtiņā pāri lūpu balzāmam :)

Ja kādai interesē - caurums zem apakšlūpas ir  labākais paskaidrojums kāpēc pīrsings tai vietā nav vajadzīgs . Tas tā - padoms jaunām meičām, kas grib caurdurt sevi visur . Es arī tam gāju cauri :)

Un kuras ir tās drosmīgās , kuras spēj nēsāt spilgtas lūpas ?

Snowwhite lips . Red lipstick from Essence . Home Sweet Home collection - red-y to relax.
I feel weird with bright lips . I don't know how to wear  red and I don't feel right doing that . I guess im not that grown up still  . but great thing about lipstick, is that it can be used  with light touch over lipbalm . and im cute again :)
I admire girls who can wear red . sexy!

13 comments:

  1. Oi, ne es! Man sarkanais tonis ir haoss. Tieši tāpat kā tu, es tās padaru maigākas ar lūpu balzāma palīdzību! :)
    Tomēr tonis ļoti skaists.
    Jā, kādreiz arī gribēju sev zem lūpas caurumu, bet tad pārdomāju, jo padomāju, kas notiks pēc pāris gadiem, ka to caurumu vajadzēs audzēt ciet ar tonālā kārtām. Tāpēc arī neizdūru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. es šo izdūru ap 18-19 gadiem . izņēmu 24 gados, jo apskrāpēju smaganas , plus puisim nepatika un joprojām tas caurums ir redzams .
      ja ļoti gribās, tad nabiņu , smuki un netraucē , bet sejā gan nevajag )

      Delete
  2. Tonis tiešām skaists, piezemēti sarkans :)
    Agrāk ar baidījos no sarkanās lūpu krāsas vai fuksiju.. tagad dominējošās krāsas lūpām. Maigo/nude praktiski nav :)

    Man ar zem lūpas ir rētiņa no pīrsinga, taču gandrīz nemanāma. Ja sarunas neaiziet līdz pīrsingiem un netiek parādīts, neviens pat nenojauš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu dzīvē , ja neielien gluzi sejā , manu caurumu arī nepamana :)

      Drosmīga tu esi ! :)

      Delete
  3. Man patīk košas lūpas (un arī patumšās krāsas), bet tikai ne klasiski sarkanas. man vajag vēsus toņus, citādi seja izskatās pelēka un vispār nekāda :(

    ReplyDelete
  4. Skaists tonis, sāku domāt - varbūt man tādu vajag!
    Es sarkanu spēju nēsāt tikai vasarās, pie iesauļotas ādas. Kaut kā tie toņi, kas man ir, pie bālas ādas vienkārši nepiestāv. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. apskati veikalā, viņa dzīvē šķiet nedaudz tumšāka

      Delete
  5. Uz katru koncertu dejošanā krāsoju spilgti sarkanas lūpas, kas ir prasīts tautas deju dejotājiem.
    Reti, bet ir reizes, kad arī ikdienā uzkrāsoju spilgti sarkanas lūpas- jābūt gatavai, ka ar sarkanām lūpām staigājot, būs papildus uzmanība no apkārtējiem. he :)

    ReplyDelete
  6. Pirms pāris dienām iegādājos šo lūpukrāsu. Ļoti patīk. Ikdienā tik spilgtas lūpas nekrāsoju, bet uz ballītēm un iziešanām tās vienmēr krāsoju sarkanas.

    ReplyDelete
  7. es nēsāju spilgtas lūpukrāsas :) un šis nemaz nav tik spilgts :)

    ReplyDelete
  8. kāpēc nekad neliec bildes, kur redzama visa tava seja? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uz to esmu jau vairakkārt atbildējusi - nealkstu pēc atpazīšanas , popularitātes vai apspriešanas , un vispār piederu pie vecās domāšananas cilvēkiem, kas izvairās likt personīgas bildes internetā .

      Delete