Tuesday 11 December 2012

Essences gēla nadziņi ! :)

Essences Home Sweet Home uzlīmes nagiem . Pirmais mēģinājums .
Zinu, ka pareizāk būtu sagaidīt dienasgaismu un uztaisīt pilnu rakstu, bet līdz rītam neizturēšu . Man jāpadalās tieši tagad , kamēr jūs čučat .  Tik mīlīgi ♡
Pirms tam meklēju atsauksmes un neatradu neko, izņemot faktu, ka uzlīmītes ir maziņas .
Nekā nebija ! Man ir salīdzinoši gari nagi un izmantotā uzlīme ir vismazākā pēc izmēriem .
Smuki, mīļi, burvīgi !
Uz nagiem man ir visskaistākā guašzaļas krāsas  laka no Flormar , bet īsto krāsu parādīt laikam nespēšu .

Essence Home Sweet Home nail  fashion sticker .
First try . They are so gorgeous!  When I looked for swatches of these, I coudnt find any, just a "theyre too small" , but NO! I have pretty long nails and sticker I used was  the smallest size .
Pretty , cute , charming! I love my pinky now :)

23 comments:

  1. Replies
    1. es nespēju beigt priecāties. Tik savādi izskatās )

      Delete
  2. Replies
    1. (plaukšķinu rociņas)
      tagad bildēju kolekciju, ceru , ka paspēšu visu sadarīt ar smuko dienasgaismu)

      Delete
  3. Kaut kur redzēju, tikai sarkanajā izpildījumā!
    Šajā gadījumā man tavs variants patīk daudz labāk.;)
    Un tas laiks 04:54...nu tu baigi kruta esi, ja šai laikā vari tādas varenas lietas darīt!Man pat ar tanku neuzmodinātu:DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tā nu sanācis, ka esmu nakts cilvēks , tiklīdz iestājas tumsa, pilna galva ar domām , idejām , gribēdama nepagulēsi :)

      Delete
    2. Ā, un es gribēju maigi rozā apaksā, bet kad ieraudzīju Flormar laku, naivi nodomāju, ka man focuks parādīs to foršo krāsu :)

      Delete
  4. kur tādas lietas var dabūt? :o izskatās baigi labi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diten, jāmeklē Drogās, kur Essences produkcija . Šī ir limitētā kolekcija, tāpēc tas jadara ļoti aši

      Delete
  5. Replies
    1. Prieks, tiešām jaukas uzlīmītes . turās pagaidām lieliski

      Delete
  6. ārkārtīgi skaisti izskatās. + vēl tā zaļā krāsa. ļoti ziemīgi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. tas zaļais , es nebeigšu to atkārot , ir vis-vis-supeŗīgākais zaļais . Ja man neizdosies nobildēt pašai, aiziesu uz fotostudiju , lai tikai to atrādītu :)

      Delete
  7. Replies
    1. es gribu rezervīti , vēl pāris paciņas, tik ļoti jauki :)

      Delete
  8. I've never tried nail stickers.. but these look so cosy and I'm going to look after them in our shops :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. These looks like gel nails :)

      Delete
    2. Today I was looking for them, unsuccessfully :(

      Delete
    3. that is the worst thing about limited editions :/

      Delete
  9. Šīs uzlīmes tagad stacijas (Origo) Drogās par 0.93 santīmiem, arī cita Essences "Home sweet home" kolekcijas kosmētika ;)

    ReplyDelete
  10. Skaisti, bet nekādi nevaru saņemties uztaisīt tos gēla nagus, jo lasīts daudz, ka var iedzīvoties visādās veselības problēmās. Piemēram šis raksts -
    Gēla Nagi – Vai Tas Ir Droši?

    ReplyDelete