Wednesday 12 December 2012

ziemas pasaka

tikai bildītes

 ..jo man bija tik grūti izvēlēties, kuras publicēt rakstā . Un galu galā - mans blogs , ja man gribas parādīt vairāk , kāpēc ne?

Vispār gribas papliķēt sev uz pleciņa, jo pa šo laiku esmu kaut ko iemācījusies
ar kļūdu un bakstīšanas metodi, bet pašapmācības ceļā :)

kā bildēju bloga pirmsākumā un kā tagad . Fotoaparāts nav mainījies, tikai pati :)

Essence Home sweet Home collection photos.
last picture you see they way I used to photograph in 2011 vs now . camera is still the same
Im just a little bit proud of myself

10 comments:

  1. Nu skaisti! :)
    Tonis tāds neirats ziemai. Atgādina karameles kausētas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tagad es gribu zinat kā garšo karameļu siera torte :))

      Delete
  2. ļoti skaistas bildes - prieks skatīties :) un nagulakas tonis arī riktīgi foršs

    ReplyDelete
    Replies
    1. pateicos , man arī prieks darboties . pat kaķis bija ar sniedziņu uz astes , jo apgūlās ne tur :)

      Delete
  3. ļooti skaistas bildes,tas noteikti bija pirmais,ka ienāca prātā :))bet vai tev nav sabojājies korķis tai pudelītei,jo izskatās šķībs? :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh , cik tu acīga , nebiju pamanījusi . Tā pudelīte aizskrūvējas jocīgi, nedaudz šķībi ir :)

      Delete
    2. man šodien visi saka tieši otrādi :D ka es galīgi neko neredzu :D

      Delete
    3. es visu rītu lēkāju ap pudelīti ar fotoaparātu, bet nepamanīju)

      Delete
    4. bet lai vai kā bildes izdevušās burvīgas :)

      Delete