Saturday 8 December 2012

Piebeigts!


Kā izrādās, arī man ir tukšā tara :)


1 . Bioderma  Sensibio attīrušais ūdens . 100 ml .  Domāju, komentārus nevajag ? Labs !
Ierastā lielā tilpuma nebija, nācās ņemt mazo . Pudelīte iztukšojās kaut kā  zibenīgi :(

2 . Бархатные ручки krēms rokām . Ko tur daudz - steidzīgi vajadzēja mitrināt rokas, paķēru mazāko tilpumu turpat pārtikas veikalā . Mitrināšanu rokām nejutu, sliktāk arī nepadarīja .

3 . Rožūdens . Pilnā nosaukumā Naturally thinking Pure Organic Floral Water . 100 ml
Tīra dievība ! Vasarā ielēju tukšā avon ķermeņa spreja pudelē , turēju leduskapī un smidzinājos - seja mitrināta un atsvaidzināta pat smacīgā karstumā . Tad pudeli nozaudēju . Nesen atradu  un izlietoju . Meitenes, tā ir manta! Ja nav ūberspēcīgais meikaps uz sejas, lietoju kā kosmētikas noņēmēju . Rītā un vakarā vienkārši atsvaidzināties . Ādu nevelk, tik patīkami !
Un tagad atļaujiet apbižoties -  gribu vēl , bet nopirkt nevaru !?
Šo man sagādāja Velvet Mimosa , pirkts veikalā Corde , Rīgā  , bet pēc Velvet vārdiem, bodīte ir aizklapējusies  - netur konkurenci, nav noieta  utt  :(  Būs jāmeklē cits variants .

4. un 5 . Lactimilk acu krēms un sejas krēms  . Vēl viens skumjais stāsts  . Labākais  krēms actiņām , kādu esmu lietojusi, gribu sevi iekaustīt  par to,  ka laicīgi nesagādāju rezerves un lietoju arī sejai . Viegls, patīkams krēms, mitrinošs, ne taukains . Un tik lēts !   Un arī Latvijā vairāk nav dabūjams . Apraudāties uz vietas :(
Es negribu dārgos 15 ml acu krēmiņus, kas maksā pāri 10 ls , es gribu 30 ml zem 3 latiem !
Kad beidzās acu krēms, izlietoju arī lielāko sejas krēmu  . Arī labs, nedaudz biezāka tekstūra .
Abi patika arī vīrietim , jo ātri iesūcas un nav jāsēž ar taukainu seju .

6. Superdrug Coconut & Shea butter ķermeņa skrubis .
Nopirku dēļ smaržas . Šī sviests man patīk . Kā skrubītis arī strādā, pirkšu vēl .

7. L'oreal Elvital Anti Breakage šampūns .
Par šampūniem vispār - es lietoju vairākus,  - palietoju vienu 5 reizes, palietoju citu un ta pa riņķi , citādi mati atri pierod  un ilgstoši lietojot, produkts vairāk nepatīk .
Mati man ir sausi un pinkaini , parasti izvēlos šampūnus, kas matus padara "slidenus" , tad tie man mazak lūzt . šis ir tāds . Man ir arī šīs pašas sērijas kondicionieris, šķiet, ka tieši tas atbild par "slideno" efektu" , arī patīk . 

8 . Color Club Where's The Soiree nagulaka .
Satīna efekts, lietota nagu zīmogošanai un citām labām lietām . Bet vairāk jau stampingam .


Vispār esmu bik "apbižojusies"  . To, ka Corde ir ciet , uzzināju burtiski  tikko, raksta tapšanas laikā  un manī vēl  runā emocijas .  Lactimilk pazušana no plauktiem jau bija trieciens un tad vēl šis .
Gribas nokrist zemē kā bērnam , vārtīties un necelties līdz man neatnesīs krēmiņus un rožūdeni.

Vajag zefīrus . Laimas zefīrus un karsto šokolādi ,  lai noēstu to rūgtumu nost :)

10 comments:

  1. var nopirkt arī latvijā ražotu rožūdeni :)

    ReplyDelete
  2. Es rožūdeni pirku iherbā, protams, nepateikšu vai līdzīgs Tavējam, bet man patīk smidzināties gan karstā vasarā, gan sausā, piekurinātā gaīsā. Pudele vienmēr līdzi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es apbēdinājos , jo jau biju ielīdusi razotāja saitā un izvelējusies nākamos . viņiem šāda veida ūdeņi ir veseli 15, katrs savādaks - Alvejas, kumelītes utt

      http://www.naturallythinking.com/categories/Aromatherapy/Floral-Water-%7B47%7D-Hydrolat/


      cik ilgs iherba ūdenim "plaukta termiņš"?

      Delete
    2. O, ļoti jaukas cenas! Ar uzreiz sagribējās :) Vienīgi, ko varu ieteikt - calis.lv bieži veic koppasūtījumus no šī saita, lai piegādes izmaksas samazinās, jo 30 kg jau var ļoti daudz ko salikt.
      Man bija šis
      http://www.iherb.com/Reviva-Labs-Rosewater-Facial-Spray-for-Normal-to-Dry-Skin-8-oz-236-ml/15444

      Delete
    3. man arī , grūti izvēlēties . Laikam meklēšu kadu UK draugu, nav saprotams, kāpēc tie pasta izdevumi tik briesmīgi dārgi.

      Delete
  3. es tev viennozīmīgi iesaku šo: http://www.iherb.com/Thayers-Rose-Petal-Witch-Hazel-with-Aloe-Vera-Formula-Alcohol-Free-Toner-12-fl-oz-355-ml/6792

    vienkārši burvīgs un maigs. nesausina un nesavelk ādu. pati gan tagad lietoju madaras toniku, kuram klāt arī ir rožūdens, bet šis ir drauga mājās, tēta draudzenei, nu ar to gribas noslaucīt seju katru brīdi, kad ieeju vannasistabā :D

    ReplyDelete
  4. Bioderma Sensibio attīrušais ūdens kur tu viņu iegādājies skatos youtube Ingrid viņa arī tādu lieto un saka kad ir ļooti labs..;DD Un ir iespēja to iegādāties Lv?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aptiekās pameklē , atrodams arī mazpilsētās :)

      Delete