Saturday 1 December 2012

e.l.f Studio acu ēna

Kamēr ir elpa rakstīt, ašais apskats vēl vienam elf'iņam
e.l.f. single eyeshadow - Coffee Bean


Mazliet cietusi, bet ļoti mīļota . Vispār brūno ēnu man ir traki daudz un pati nebūtu pirkusi , šī pie manis nonāca  pateicoties  sugarmakeup
Kas vienam nepatīk, citam ir zelts :)

Makro laiks!

burvīgi ^^

ņam!

 Sausais un slapjais svatčs

Ja atmiņa mani neviļ , Kamillai ēna nepiedzīvojās  tieši dēļ spīdumiem, toties es esmu  žagata un spīdumi man tīk .  Atšķirībā no visam manām brūnajām Urban Decay ēnām , kas lielākā daļa ir metālisks spīdums, elf ēna skaisti  mirdz .
Man šī ēna ļoti, ļoti patīk . Varbūt arī kādai citai iepatiksies :)

e.l.f. Single Eyeshadow in Coffee Bean . Sparkles !  I like :) !

7 comments:

  1. Ļoti skaistas ēnas,man arī patīk! :)

    ReplyDelete
  2. prieks, ka tev patīk :) man tieši spīdumi nenāca pie sirds, bet pēc bildēm no elf lapas nevarēja pateikt ka būs tie spīdumi

    ReplyDelete