Monday 17 December 2012

Home Sweet Home

Lūpu spīdums apjomam




bez garām runām - lūk !
piedodiet pleķīšus - āda bija jūtīga,  negribēju to papildus mocīt ar tonālo

pilnīgi noteikti manas lūpas uzblīda un tas nav tikai vizuālais efekts .
Tuvāk ieskatoties , redzu mazus sarkanus asiņu punktiņus .
papildus piebildīšu, ka garša nav slikta . To, ka uz lūpām ir kas savādāks , jūt, bet nededzina.
Un kaut kas lūpuspīduma smaržā  ir tāds, kas man ļoti atgādina ziemu - īsti nespēju saprast, bet vai tie nav kādi cepumi ?
varbūt piparkūkas, varbūt vaniļas cepumi , kaut kas ļoti pazīstams un garšīgs .

mīnusi :
otiņa - cieti sariņi, grūta uzklāšana
pats spīdums ir biezs un ļoti  ķepīgs . Un  man ir mati :)))
Jau bildējot istabā , tie lipa klāt lūpām, nācās saņemt astītē . Vējā iziet ar uzkrāsotu lūpu un maniem matiem būtu dumja rīcība .

tāpat ar lietošanu pāri lūpukrāsai
Kombinācijā ar tās pašas kolekcijas lūpukrāsu 

pieskaries sejai un uztaisi ātro Visu Svēto džokera meikapu :))

Nē, nē , šis nav man . Vienīgais praktiskais variants , kādu spēju iedomāties,  varbūt fotosesijām  . pāri lūpu tintei varetu būt labi, ar noteikumu , ka  jums nav vajadzības kustēties vai nav matu   )

5 comments:

  1. Neskatoties uz to, ka sapratu, ka man tas spīdums nepatiks...tavas bildītes ir tik skaistas, ka vienalga gribās to iegādāties!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mati neiet pa gaisu un vispār uzvedies prātīgi, var mēģināt :)
      pēc izjūtām pagaidām pats jaukākais , parasti es nespēju izturēt to kņudošo ( vai dedzinošo) sajūtu līdzīgos produktos

      Delete
    2. Man ar sarkano Flormar spīdumu ir tā, ka matus tikai astē vai copē... Savādāk seja sarkana un liktenīgās sievietes tēls pārvēršas par klaunu :D

      Delete
  2. Varētu nopirkt, lai izceltos lūpas, kad sasienu matus astē. Insteresanti pielikt nedaudz apjoma.

    ReplyDelete