Monday 7 January 2013

Catrice After Eight

maģiskā Catrice nagu laka


Catrice ultimate nail lacquer - 600 After Eight
cena katalogā  Ls 1,85
Pudelīte 10 ml , ota plakana , bieza .
Žūšanas laiks nedaudz ilgāks par vidējo , bet tas atkarīgs no kārtu biezuma . 

Tumša bāze ar zaļu mirdzumu .
Laka šķiet  frost tipa , baidījos, ka uzklāsies  švīkās , bet svītras nav tik izteiktas .

Parasti zaļie toņi lakās  reti kad manī  izsauc sajūsmu   - lai ieinteresētu, krāsai  jabūt unikālai . Šī ir tumša un smaragda  mirdzums  patīk  , viss kā vajag .  uzkrāsojot laku , jūtos kā tāda maza raganiņa  .
Arī kopējais tēls šķiet piemērots ziemai.  Vēl tik būtu sniedziņš ...  :)

17 comments:

  1. Vai, cik skaistus nagus esi ataudzējusi, prieks skatīties, cik veselīgi un stipri! Tfu, tfu, tfu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu jā , man šķiet ka ir par garu , bet lakas uz gariem tik smuki izskatās .

      Stiprums arī sāk parādīties , tulīt bildēšu plikos :)

      Delete
  2. kas tas par Catrice katalogu, ja drīkstu jautāt? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man bija doma ieskanēt un jums atrādīt, jo tiešām tā forši mājās apskatīties un izdomāt , ko tu gribi , pirms doties uz veikalu , bet nezinu vai skaneris darbojas , kaut kas viņam ne tā , neredz .

      Delete
    2. Katalogu var paņemt ikvienā Drogas "Catrice" stendā! :)

      Delete
  3. Vai, cik skaisti! Varu iedomāties tevi garā vakarkleitā un ar šiem nagiem un aiiii - skaisti :)) Un ziemai atbilstoši :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pūcīt , tev nāksies man dot to garo kleitu , man visas īsas :)

      Delete
  4. Jā, man arī ši nagu laka ir viena no mīļākajām šobrīd! :) Tikai jautājums, vai tev nepaliek tāda kā zaļa nokrāsa nagiem, kad nagu laku noņem nost?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tikko noņēmu, lai bildētu nākamos nagus , nagi nav iekrāsoti (bet man bija nail tek 2 apakšā kā bāze )

      Delete
    2. Man bija Oriflame crystal base & top coat, varbūt jānomaina! :)

      Delete
  5. cik skaista un forša nagu forma. :) uzslavas. kā pie tādas tiki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tā formas iegūšana man ir mocības . Pie vīlēšanas vēl jāpiešaujas - pavīlēju, šķiet vienādi, nobildeju- saprotu, ka nē , tas ir garāks . Vīlēju vēl, tad cits pirksts ne tāds :)

      Delete
    2. nagiem paliekot garākiem, nagu forma mainījusies uz vairāk ieliektu, skatos pirmos rakstus un tur nadziņi bija plakanāki :)
      Un ja godīgi, plakanos nagus krāsot ir tīrais prieks, daudz vieglāk un mazāk lakas vajadzīgs . draudzenei ir tāda forma, man arī gribētos :)

      Delete