Saturday 12 January 2013

Maybelline Rocket Volume Express tuša

Maybelline the Rocket Volume Express Mascara

Šovakar sanāk skropstu tušu divkauja , uzvaretāju nosakiet paši :)

un atkal "piāršikiem " derētu sadot pa pirkstiem :(


Kā jau ierasti, mums tiek solīts pagarinājums un kuplums .
Kā jau ierasti - arī šī tuša nebūs man - pārāk īsas skropstas . ( Tas ir traģiski , jo it kā īsām skropstām jebkura tuša būtu labi, bet nē - parasti kuplinošās  man ir tabū )
Pagarina - jā,
Kuplina - JĀ !
Saķepina - JĀ?!

Ierastais skropstu trusītis :
plikas skropstas
ar tušu


plikas skropstas
ar tušu

un vēl bildes
Manas skropstiņas ar šo tušu izskatās kā īsi  , resni puļķīši :D
Saķepināšana ir strīdīgs temats - zinu tiešām daudz meitenes, kas ļoti mīl šo efektu un izvēlas tieši šādas tušas .
Teiksim godīgi , dzīvē mēs nelienam cilvēkam sejā ar kameru un izskatās jau skropstas tiešām lielas .
Katram ir savas vajadzības un vēlmes .
Fakts, ka izmēģinājuma trusītis mājās aizdevās tieši ar Maybelline Rocket, jo tā " ir ļoti labā" ,  runā par labu šai tušai . :)

4 comments:

  1. nu man šī tuša godīgi sakot ļoooti patīk un man viņas nemaz nav saķepušas (man arii nepatīk saķepušas ) bet man viņas veidojas smukas atdalītas un viss ir ok.. runā jau ka skropstas arī ir savādākas un vienām var derēt bet otrām nē :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. krāsojām vairākas reizes, lai parliecinātos, ka tiešām viss tā un jā , nu saķepina , izķemmēt nespēju paspēt, ātri nožūst .
      nav jau slikti, ja modelītei ļoti patika :)

      Delete
  2. bildēs esi tu?!

    ReplyDelete