Saturday 5 January 2013

Labākā laka

Noteikti lielākais skaistums , kas uz maniem nagiem pabijis 2012. gadā :)
Mana mīļākā laka šobrīd .

 Jūs mani jau nedaudz zināt, parasti nagus pārkrāsoju jau otrajā dienā , citreiz krāsoju vairākas reizes dienā . Šoreiz bija savādāk .  Šim manikīram  ir jau gandrīz nedēļa .
Tik ilgi nekad neviena laka nav noturējusies uz maniem nagiem . Uzkrāsoju 30.decembrī , nēsāju joprojām , pat nagi pa šo laiku formu ir mainījuši .

Bildes !

patīk , ai kā patīk !
Šoreiz nagu lakas pudelītē tika sabērts neiespējams skaits dažnedažās krāsas un formas spīdumu . Tieši tas neļauj nagiem apnikt un turpina iepriecināt katru dienu .

P.S.  Beidzot svētki ir galā un mans otrais  lielais pasūtījums ir apstrādāts . Gaidām pudelītes un citus jaukumus  :)

My favorite nail polish at moment . Clear, with solvent resistant glitters in many colors and sizes .
So lovely . Just amazing .Best nail polish .

13 comments:

  1. Superīga laka, es tādu uzklātu uz melnas lakas un kaifotu arī nedēļu no vietas :D Bet uz baltas arī burvīgi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu jā, man patīk tik ļoti, ka uz citas krāsas vēl nav mēģināts . žēl tīrīt to prieciņu nost :)

      Delete
  2. Dzīvespriecīgie nagi!!
    Skaisti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ik pa laikam aizmirstos un pētu nagus, atrodu jaunus spīdumus :)

      Delete
  3. Man ļoti patīk šie nagi.
    Kā sauc nagulaku ar tiem spīdumiņiem?

    ReplyDelete
  4. kādus papīriņus tur liec iekšā?
    tiešām ļoti skaisti;)
    varbūt varēs iegādāties?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tas būtu pat ļoti ieteicami, lai attaisnotu izdevumus :)

      Delete
  5. Kur dabuji tadus spigulisus kuriem neiet nost krasa ? Jo parasti ja saber ieksa caurspidiga lakaa tad jau pec laika visa spigulisu krasa ir nogajusi ! Luuudzu kad sanem visus savus pasutijumus uzraisi forsu rakstu, kas un kaa, kur kas pasutits.... Es noteikti ari to gribesu izdarit... Laka ar gold leaf jau stav nagu laku plauktinaa! Patik smelties Tavas idejas!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jāmeklē spīdumi, kas ir Solvent Resistant ( burtiskā tulkojumā šķīdinātājizturīgi) , tādu ir daudz, bet lielākā daļa veikalu sūta tikai uz ASV . Gan jau var atrast arī starptautiskos sūtītājus.

      Gold leafs sanāca ? :)


      Delete
    2. Jā, esmu sajūsmā... Laiku gan tas paņēma, bet ir tā vērts :) to gold leafu pasūtīju jau sasmalcinātu, bet vajadzēja vēl smalkāk:)

      Delete
  6. Highly energetic blog, I enjoyed that bit.

    Will there be a part 2?

    Feel free to visit my weblog :: appliance repair clearwater rates

    ReplyDelete