Tuesday 22 January 2013

Pļāpa

Ko atkal sadarīju ? Gan jau  kāda no lasītajām atpazīs savu pilsētu, kas man ir tagad mīļa vieta, kur atpūsties


Pabiju Siguldā , atkal .   Siguldas maģiskums ir tajā , ka it kā nonāc citā valstī - viss mierīgi , ieliņas tīras, skaistas, kafejnīcās apkalpo ar neviltotu smaidu un  tikai ieejot lielveikalā un redzot nogurušās pardevējas  seju , saprotu, ka nē, vēl ir dzimtenē .  Tomēr jūt, cik ļoti izmainās apkalpošanas serviss un  labklājība , ja pilsētā ir attīstīts tūrisms, kas tendēts , lai cilveks vēlētos atgriezties vēl .
Visu dienu , kopā ar draudzeni , nosēdējam dažādos kafūžos , dzerot tējiņu , skatoties pa logu un pļāpājot  . Pamanīju, ka pat balss tembrs kļuva klusāks, pieskaņojās  . Vardu sakot, atpūtos


Jā , meitene spogulī esmu es. Jā,  mīkstajās čībās :)
Kāpēc nolēmu ielikt bildīti un kāpēc tieši šādu ? Man ir pārāk bieži jautāts, kāpēc nerādu ģīmīti, nepublicējos , vai esmu pārāk resna, briesmīga, neesmu īsta un   tā tālāk .
Vispār esmu prātīga meitene, ne pārāk fotogēniska, bet tīri smukiņa, kā jau mēs visas  . Parasti uz trollīšiem neatbildu, bet nu šoreiz spēku ir pietiekami, lai mēģinatu izskaidrot  -  redziet, katram cilvēkam ir savas robežas, līdz kuram gribētos iet , tas attiecas arī uz foto publicēšanu internetā . Vai popularitāti . Varbūt esmu vecmodīga, varbūt tas mainīsies , bet pagaidām man ir tīri jauki kā ir  :)

Siguldas meitenem lielais sveiciens .  Ja šonedēļ devāties naktsdzīvē, ir  liela iespēja, ka pārmijamies ar acu skatienu :)  Ai, cik pie jums ir jauki!

9 comments:

  1. es savas fočenes izlieku internetā nevis popularitātes dēļ, bet gan lai parādītu svatčus. vispār, nezinu no kurienes tas bailes rodas par to ka likt vai nelikt bildes!

    Siguldu ļoti mīlu. Es tur svinēju savas kāzas un braucot tur man vienmēr patīk tā pasakainā atmosfēra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tās nav gluži bailes, bet nevēlēšanās ) mana attieksme pret bildēm internetā mainījās, kad ap 20 gadiem atradu savu "ončika" bildi spēļu portalā, kuru tur sava albūmā bija ielicis pusaudzis . tas bija kā auksts ūdens :) arī ar manu ziepīti nekādi seja neiznāk, jo zibspuldze tad jāslēdz ārā, bet gaismas nav pietiekami . bet svatčiņus tapat var atrādīt .

      Manai draudzenei arī kāzas bija Siguldā , lai arī pati no Jelgavas. Tagad saprotu kāpēc :))

      Delete
  2. Ārprāts. cilvēki ir dīvaini :( nekad neņem galvā kaut ko tādu.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Nē, matiņi nav krāsoti , bet šo jautājumu arī dzīvē esmu saņēmusi :)
      lai arī es to pati nevaru pamanīt, meitenes ir teikušas , ka matu gali ir gaišāki - varbūt saulītē vairāk pabalējuši, vai dēļ tā , ka vairak bojāti :)

      Delete
  4. Par to bilžu publicēšanu ļoti saprotu. Cilvēki ir dažādi, citi sekli spriež pēc izskata. Taču, ja kontents svarīgāks, tad nav nemaz sava seja bildēs jārāda, ja negribās. Es gan vienādi lasu meitenes ar vai bez bildēm, un visām ir savs šarms. Bet par troļļiem runājot - kāda viņiem starpība, vai nagu laku svatčus rāda meitene ar zilām vai brūnām acīm?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piemērs , es Temptaliu lasu tikai dēļ tā, ka viņai ir TĀDA fototehnika , kas atspoguļo krāsas precīzi . Vienmēr , pirms pērku ēnas, apskatos, vai tās nav viņas saitā . un skatos es nevis meikapus , bet tieši svatčus , uz rokas :)

      Pateicoties viņas svatčiem, drīzumā varēsu pastāstīt arī par Bare escentuals enām ^^

      Delete
    2. Pilnīgi piekrītu! Ar nepacietību gaidīšu rakstiņu, ēnas ir mana vājība. :)

      Delete