Tuesday 29 January 2013

Essence - ar mīlestību no Lietuvas

Maza , bet ļoti gribēta paciņa no brāļiem  māsām lietuvietēm :)


Paciņā bija Essences 24 h Hand protection Balm roku krēmi .
Essences Studio Nails Better Than Gel Nails Top Sealer virskārta .

Roku krēmus jums nerādīšu , jo tie nav man .  Tikai atrādīšu ņammīgos zīmējumus  ^^
Bet nedomāju, ka atsauksmi būs ilgi jāgaida , jo tie tiks sūtīti blogerkolēģītei .
Degunu gan iepakojumos iebāzu un izostīju. Smaržo brīnišķīgi - katrs ar jauku aromātu .

Essences Better Than Gel Nails -  blogu pasaulē plašāk pazīstama kā BTGN .
Gribēju es viņu ilgi  un kad uzzināju, ka Lietuvā var atrast , meklēju rokā draudzīgu blogeri , kas palīdzētu pie tās tikt .
Feju krustmāte izrādījās  lietuviešu meitene MakeupDemon,
ieskatieties viņas blogā - http://makeupdemon.blogspot.com/

Lūk, šī te melnā mazulīša dēļ visa brēka .
Īsumā var teikt tā - ja jums patīk spīdumu lakas tik pat ļoti kā man , šī te būs labs draugs .
Būtībā tā ir nogludinoša virskārta , kas raupjo spīdumu virsmu padarīs gludu un skaistāku . American classics Gelous ir līdzīga, bet Essences BTGN pēc atsauksmēm žūst daudz ātrāk un pārspēj Gelous arī citās frontēs .

No tā visa izriet  jautājumi - vai tiešām pie mums tās  nav un  kāpēc pie mums tās  nav ? :(

MakeupDemon , Ačiū !  ;)

17 comments:

  1. Gēla virskārta ir lieliska, bet krēmi pilnīgi noteikti būs jauna ieraksta vērti :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. paldies, ka noziņoji , ka Lietuvā ir :) bet viniem ar čābīgi ar klāstu, vairāk par vienu pudelīti tā arī neatrada :(

      Delete
    2. Nu nezinu, Kauņā, Akropolis stendā redzēju tādus brīnumus, kādus pat sapņos neesmu redzējusi. Visādas dievišķīgas gliteru nagu lakas, miljons dekoratīvās kosmētikas kolekcijas, veco kolekciju izpārdošanas par smieklīgām cenām utt. Arī produktus sejas kopšanai atradu tieši tur, LV vispār tādu nav :( Žēl, ka mūs tā apdala!

      Delete
    3. Apdalīšanas tēmu turpinot - man bija sarakste ar Dance Legend pārstāvi, jautaju, kāpēc viņu lakas nav nopērkamas Latvijā . Atbildēja, ka līdz šim neviens no izplatītājiem nav izrādījis interesi . Tas nozīmē , ka mums pašām jāiet veikalos un jāprasa , jo veikalnieki diemžēl maz interesējas par jaunumiem.

      Lūdzu, lai atbrauc vismaz uz kādu no mūsu Beauty izstādēm ar savu laku stendiņu, ļoti ceru, ka ņems vērā lūgumu :)

      Delete
  2. Es nesaprotu, kāpēc mums nepiedāvā ko tādu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja paskatās, cik daudz labu lietu ir ienācis Latvijā pa šo laiku ... Viss būs, tikai izplatītajiem jaredz , ka arī pie mums ir pirktspējīgie :)

      Delete
  3. Man ir visi trīs roku krēmi, brūnais vienīgais ne visai, jo paliek tāda kā lipīguma sajūta. Man pat bija iecere (tajā periodā, kad apsvēru blogot) uztaisīt rakstiņu kopā ar pagatavotu attiecīgu dzērienu. Blogs gan tā arī netapa, toties uzzināju cik labs ziemas padzēriens ir ābolu punšs.
    Bet, ja kādreiz ko vajag, arī esmu gatava palīdzēt sadabūt (no Spānijas).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, re sakārdināji, tagad es gribu zināt, nekad neesmu dzērusi ābolu punšu . :)
      Better Than Gel nails un Special Effect Tooper Spānijā ir ?

      Delete
    2. Ir. Es domāju, ka ir viss.
      Topperi ir labi, pašai daži ir.
      http://www.beautik.es/
      Te ir izplatītāju saits.

      Delete
    3. Ak , dieviņ, viņiem ir Layla lakas !

      Delete
  4. Krēmiņi izskatās dievīgi!, bet man jau vairākas reizes ir gadījies tā, ka izskats ir ļoti mānīgs. Tas ir, jo skaistāks iepakojums, jo lielāka vilšanās produktā...ceru, ka šis būs viens no izņēmumiem!

    ReplyDelete
  5. Krēms man pagājušo gadu bija, feins!!!

    ReplyDelete
  6. Man ir tas ābola - kanēļa. Ļot, ļoti patīk, bet galvenais tas aromāts.
    Bieži ir braukts uz Lietuvu, bet neesmu saņēmusies aiziet uz kādu beuaty veikalu. :)

    ReplyDelete
  7. Thanks to you, Naktsmeita, I haven't noticed these products before. Hope you'll have them soon in Latvia ;)

    ReplyDelete