Saturday 12 January 2013

Catrice Glamour Doll Volume skropstu tuša

Catrice Glamour Doll Volume mascara



No kataloga informācijas :
Krēmīga konsistence liela apjoma efektam un izteiksmīgām skropstām visas dienas garumā . Jaunā silikona birstīte veido apjomīgas , biezas un pagarinātas skropstas . Oftomoloģiski pārbaudīts .
Cena ~ Ls 2,95 

Viss jau būtu labi , ja vien no blakus lapas katalogā uz mani neraudzītos būtne ar pieliktām liekajām skropstām :
Ne tikai augšējām, bet arī izteiktām apakšējām .
Esmu jau staātījusi  par nepatiku pret skropstu tušas reklāmu, kurā izmanto liekās skropstas vai fotošopā piezīmē attiecīgos matiņus . Un šī nepatika ir pilnībā pamatota , bet reklāmisti joprojām cenšās mūs maldināt . Un katreiz manī rodas iekšējs protests - sak, vai nu dodiet man tās liekās skropstas, vai nu ejiet mājās :)

Tagad par tušu .
Palietoju uz sevis :
Manu bēdu jūs zināt - ļoti  īsas skropstas . Pagarinājums nebija pietiekami spēcīgs , piemēram , Maybelline Plush eyes man deva lielāku  skropstu garumu . Kuplina gan spēcīgi un lielākais plus , kuru pamanīju - ĻOTI  uzliec skropstas , nevajag pat skropstu uzliecēju .
Tātad,  bēdīgo īso skropstu īpašniecēm šo tušu tomēr ieteikšu izlaist,  jo ir atrodamas līdzīgas un vairāk pagarinošas .

Bet , ja skropstas ir vidējas  vai garas , tuša jums varētu iepatikties .
Tāpēc tušu jums nodemonstrēs izmēģinājuma  trusītis K
(spiediet uz bildēm, lai apskatītu nedaudz tuvāk)

Sānskata bildītēs , papildus garums un kuplums nav manāms, tikai ieliekums - tuša skropstu galiņus spēcīgi paceļ un ieliec

bez tušas
ar tušu .  .

un vēl no citas reizes, ar vieglu acu meikapu .
bez tušas
ar tušu (vairākas kārtas)

Nu ko vēl teikt par šīm acīm - apraudāties un nolīst stūrī -  žēl , ka nav  manas :)
Vidējām un garākām skropstām patiks .
Pamanījām nelielu biršanu, bet cena ir maza un tādēļ piedodams .

7 comments:

  1. tuša kā tuša, bet ģībstu no tiem lieliskajiem vasarasraibumiem :

    ReplyDelete
  2. Bet man atkal šī tuša sažuva, pirmo reizi tā sažuva kādu nedēļu pēc lietošanas, es to atšķaidīju ar acu pilieniem un tagad skatos - atkal ir sausa, nesaprotu, kur tā iztvaiko????

    ReplyDelete
    Replies
    1. atceros, tu mani toreiz sabiedēji - manēja ka bija šķidra, tā arī palika . varbūt tev kāds caurums iepakojumā gadījies ? :D

      Delete
  3. Kur vispār var iegādāties Catrice produkciju? P.S. nedzīvoju Rīgā :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. arī manā pilsētā Catrice Drogās neesmu manījusi, centīšos uzzināt :)

      Delete
  4. P.S. Precīzākai info: esmu no Jelgavas :)

    ReplyDelete