Tuesday 1 January 2013

Melns pret baltu

Pārdzīvojām gadu miju ?
Rādu iekavēto :)



Tā pati zelta virskārta uz melnas un baltas nagu lakas .
Man uzreiz prātā nak sliktās - labās meitenes tēls .
Balto variantu pirms kāda laika publicēju feisbukā, bet jums parādīt aizmirsu .
Kurš šķiet skaistāks ? :)


Feisbukā iemetu arī nākamo skaistumu . Kad nav vēlmes drukāt , bet gribas atrādīt, lieku bildes tur . būšu laimīga kā zilonēns ,  ja laikosiet manu feisbuka lapiņu :)

Gold leaf topcoat over black and white nail polish . 
You can see how I made it and  make your own gold leaf topcoat HERE 
One of my favorite projects in 2012.
next one can be seen at facebook  here 

22 comments:

  1. nevaru izšķirties starp abiem! abi varianti ļoooti skaisti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. man šķiet, ka baltais ir veiksmīgāk nobildējies, jo dzīvē abi maģiski , bet kā foto , baltais man patīk vairāk .

      Delete
  2. OHHH, mana sirds vienmēr apmet riķņi, kad ieraugu šos spīdumiņus. :)
    man labāk patīk baltie, ar zelta spīdumiem. :) bet melnajam variantam ar nav nevainas :))

    ReplyDelete
  3. Es arī nevaru izšķirties- abi varianti dikti skaisti!:)

    ReplyDelete
  4. Izvēle tiešām grūta, bet baltie uzreiz iekrita acīs. :)

    ReplyDelete
  5. Super skaisti!
    Gaidu savas zelta lapas un tad jau atrādīšu rezultātu! :)

    ReplyDelete
  6. Man patīk abi, bet vairāk tomēr melnais, jo es vispār esmu skeptiski noskaņota pret baltas krāsas lakām!
    Par facebooka laku- AKMANSDIEVS! Tāds skaistums!!!!! Kārtējo reizi atklājas mana žagatas daba- skatos un priecājos, cik skaisti spīdumi!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. žagatiņ, uzraksti man uz epastu , netieku pie taviem kontaktiem )

      Delete
  7. P.S-paldies par Better than gel nails ieteikšanu, virskārta ir satriecoša!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. es pati ap viņu siekalas leju, jo pēc atsauksmēm kā gelous, tikai ātrāk žūstoša :)

      Delete
  8. hey.
    lieliski izskatās!

    tie ir tavi īstie nadziņi? :)

    ReplyDelete
  9. Baltais vairāk patīk! Tikai nesen atklāju sev baltās lakas burvību un kaut kā pievilina balts un zelts! Pati uz jaungadu taisīju baltu un zelta cracking laku. Ar baltu kleitiņu jutos kā princese! Vasarā noteikti iekļaušu balto laku savā arsenālā.

    ReplyDelete
  10. What's up, I would like to subscribe for this blog to get latest updates, therefore where can i do it please assist.

    My page - top appliance repair clearwater

    ReplyDelete