Wednesday 30 January 2013

Divi no Catrice

Catrice Highlighting Powder, Defining Blush  - hailaiteris un vaigu sārtums no Catrice


Labvakar, meitenes !
Sen bija jāatrāda, es kā slikta meitene atkal slinkoju .

Divi forši produktiņi


Catrice Highligthing Powder C01 Artfully Lustrous
VelvetMimosa par so uzrakstīja dikti labu rakstiņu, mans fočuks skaistumu neķer kā gribētos, tāpēc leciet uz viņas rakstu - kaut kas no catrice
Šis bija limitēts produkts .  Būū , kāpēc smukie vienmēr ir limitēti ?
Tādu negribās pārāk iemīlēt, jo ja iepatiksies, kur pēc tam liksies, kur dabūsi ?

Nesen, pētot blogseilus sapratu, ka produkti mirdzēšanai izraisa atkarību . Sakiet, ja  man ir gan meteorītu pērlītes, gan  Nyx , Too faced izgaismotājs ( kuru mīlu līdz fanātismam ), vēl maza kaudzīte šķidro produktu , tad kāpēc man vajadzīgas vēl vienas mirdzošās pērles no Body shopa ?  Vai tur nostrādā fakts, ka pērlītes ir limitētas  ( runāju par Lily Cole pērlītēm )
Kas ir par lietu ar tām limitētajām kolekcijām ? Vai tā vērtība ir tieši tajā, ka grūti dabūjams ? Sliecos domāt, ka jā . Tapēc eslēdzu loģiku un turu sevi grožos .  Ja kaut kas ir tiešām labs, to izlaidīs vēlreiz, vai ne ? . Tā tas notika  ar Urban Decay Naked paleti un Illamasqua Raindrops nagu laku .


Catrice Defining Blush 050 Apropos Apricot
Nosaukums nemelo - aprikožu krāsas vaigu sārtums ar smalku zelta spīdumu . Ļoti skaists, plus ļoti maiga tekstūra  ^^

Rādu abus :
 svatčojot uz rokas, nofeilojos - nav redzams varbūt tik labi kā gribētos

tāpēc papildus bilde smagākā kārtā .

Catrice kārtējo reizi man iebāž acīs faktu, ka labs nenozīmē , ka būs dārgs .
Kā piemērs no dzīves - Nars Orgasms  ( kas pēc toņa ir līdzīgs , tikai ar rozīgo toni  klāt ) stāv plauktiņā un netiek lietots, jo tam ir jāpieliek lielākas pūles, lai uzklātu vienmērīgi un nemaz neturās  uz manis tik ilgi 

Par iepakojumu arī pateikšu pāris vārdus .
Sākumā , kad redzēju citu blogeru bildes un stāstus par Catrice, man nebija saprotams, kāpēc daudzi  produkti izskatās kā rezervītes  , tieši dēļ caurspīdīgā iepakojuma .
Likās, ka produkts nav pabeigts .
Nezinu, varbūt man vienīgai tādas associācijas , bet tā parasti izskatās refills , kuru pērk, lai  ieliktu izlietota pūdera/vaigu sārtuma utt vietā .
Tagad, kad pati esmu dzīvē Catrice produktus redzējusi , caurspīdīgais iepakojums šķiet ģeniāla doma, jo momentāli var atrast pareizo toni un nav jāver vaļā iepakojums, lai redzētu krāsu  .
Catrice domā pareizā virzienā un es ļoti gribētu redzēt arī ēnu paletes, kas ir izpildītas šādā veidā .    Un ņemot vērā, ka Catrice ir pieejams bagātīgs  single ēnu sortiments,  tukša, caurspīdīga magnētiskā palete būtu feins un pat loģisks papildinājums produktu klāstam  .

Karogu rokās un uz priekšu !   :)

13 comments:

  1. Vispār sārtumi ir mana jaunā atkarība - gribu šito un vēl to kombinēto (vairākas krāsas).
    :)

    ReplyDelete
  2. O, jā, par mirdzošiem pūderīšiem/pērlītēm utt. es piekrītu, atvilktnē jau ir, bet vajag vēl! :)

    ReplyDelete
  3. Man arī ir tāds vaigu sārtums no Catrice. Kvalitāte laba, diezgan noturīgs. Man ļoti patīk! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uz manis šis visu dienu turās , ļoti jauki :)

      Delete
  4. Vienīgais Catrice produkts, kurā jebkad esmu vīlusies, ir tāds pats vaigu sārtums kā tavējais, tikai citā, rozīgākā tonī. Ļoti ciets un negrib nākt uz otiņas :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kāds numuriņš bij virsū , neatceries ?

      Delete
    2. 040 Think Pink
      tavā swatchā tekstūra izskatās pavisam savādāka, varbūt man brāķis gadījies

      Delete
  5. Man ir 03.Love&Peach vairāk orandžīgs. Patīk, vienīgais jāuzmanās ar daudzumu...ļoti viegli pārspīlēt un izskatīties pēc īsta klauniņa!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Un jā, Body Shop pērlītes es ar noteikti gribu, gribu!;)

      Delete
  6. to hailaiteri nu vispār nevar nekur dabūt??

    ReplyDelete