Wednesday 2 January 2013

Vēl viens nakts projekts


Sveiciens tiem  , kas neguļ .Tiem, kuri čuč, saldus sapnīšus!  :)
Nespēju rakstīt pēc grafika ,tāpēc ielīdīšu ar ašo mīklu :

Vai spējat uzminēt , kas tas ir ? Nē, tie nav čipši.
un joga minces izpildījumā  man likās lielisks papildinājums kompozīcijai :)

Can you guess what is this ? No , there are no chips.




Uzminējāt ?  :)

Mans variants Sigmas Brush cup tūbai .
Izskatās  kā parodija , BET , ja piever acis uz komisko izskatu, nedaudz pilnveidota čipšu paka var tikt galā ar otu glabāšanu . 

Es gaidu citu variantu, kurš vairāk līdzinās Sigmas otu glabātuvei  un izskatās cilvēcīgāk, bet kamēr paciņa lēniem solīšiem ceļo uz Latviju, nolēmu paspēlēties ar līmi un redzēt, kas iznāks . Nav slikti, tiešām  . Un vienmēr jau var aplīmēt ar smukāku materiālu un pielikt šiku aizdarīti .

Did you guess? 
its handmade dupe for Sigma Brush Cup holder. 
Ok, I know it looks like parody, but it does the job well . Ofc, you could purchase cheaper brush holder or you can go hardcore with this not-so-good-lookin baby:)

16 comments:

  1. Jap, es zinu, rīma, cik čipšu pakas jāapēd, lai tiktu pie pareizā parauga? Kaut gan nē, pati noteikti neēd, nobaro tur tam aizmugurējā fonā pirmajā bildē! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vienu paku vajag, nebīsties :) vīrietis noēda ar gardu muti , man gan šie negaršo )

      Delete
  2. Forši))) viņu vajag vel nakrasot un viss))

    ReplyDelete
  3. Kāpēc nesmuki? Tieši tā, ka vajag nolīmēt un ieslēgt radošo domāšanu! Un būs tev Sigmas cup tūba by Naktsmeita!! :)
    Tā tik turēt!! Malacis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) cenšamies, prieks, ka manu pustrako domu novērtēji :)

      Delete
  4. Jau kādu laiku man ir sigmas futlāris un, godīgi sakot, man viņš pārāk nepatīk, jo nav ietilpīgs. Šis pašgatavotais noteikti ir ietilpīgāks, jo ir apaļš, nevis ovāls. ļoti laba ideja!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pie tam, tu pati vari izvēlēties, cik augstam tam futlārim būt :)

      ir līdzīgi Sigmai, kuriem apakša ir apaļa , vienu tādu pasūtīju , redzesim

      Delete
  5. Tu nebeidz mūs pārsteigt ar savām idejām! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prieks, ka tās idejas kādam šķiet interesantas )

      Delete
  6. Es gan atzīšos, ka man ne visai. Pirmā asociācija - čipsi = taukainas rokas. Otas tur galīgi ne pa tēmu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ir tāda pavisam vienkārša patiesība - izmazgat iepakojumu, pirms kaut ko ar to vispār darīt :)

      Delete
    2. Nē, nu skaidrs, ka izmazgā, bet es jau saku - asociācijas! Un tur neko nepadarīt.
      Vajadzēja no kāda konču iepakojuma :)
      http://www.arn.lv/xml/2246/big/Serenade2.jpg
      http://www.wikihow.com/Recycle-Candy-Tins

      Delete
    3. Aplīmēs un nebūs čipši . Forša ideja ;) ilgi taisīji?

      Delete
  7. ļoti forši! MUFE ar ir šāda tipa cietie otu glabāšanas maki. ES tādu izmantoju un esmu sajūsmā ;)

    ReplyDelete