Sunday 27 January 2013

griezt nost nedrīkst atstāt

Komatiņu ielikšu šovakar , ceru, ka nepukosieties uz mani.
Izrādās, ka garus nagus gribēju tik ilgi, kamēr līdz tādiem tiku .
plusi - bildēs  nagu lakas izskatās ai, cik smuki!
mīnusi - dzīvē pārāk daudz laku toņi izskatās vulgāri , īpaši tumšie  ( kombinācijā ar manu aļa-nepilngadīgās seju , koptēls diezgan nejauks  ) ,  viss lien aiz nagiem , ārā ļoti  salst pirksti  un vispār , tas garums mani  jau nokaitinājis . Klusībā cerēju, ka kādu nolauzīšu, lai var griezt nost , bet nekā.
Tagad varu droši apgalvot, ka Nail Tek Intensive therapy 2 , iesūcas nagos, padarot tos stiprākus, jo  vairākas dienas staigāju bez jebkādiem līdzekļiem uz nagiem un tie neplīsa. Tās, kurām nadziņi trausli un plēkšņojas, lieciet aiz auss :)

this long is too long 

18 comments:

  1. Īstenībā priecājos, ka beidzot griezīsi nost. Kaut kā neskatāmas bildes bija ar tiem garajiem nagiem.. Pietrūka tavu īso nadziņu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuf, labi ka tā, es jau sabijos, ka nomētās mani te ar lūpukrāsām :))

      Delete
  2. man arī tomēr labāk patīk tavi īsie nadziņi ;]

    ReplyDelete
  3. man ar nagu augšanu nav problēmu, bet ar īsiem viennozīmīgi dzīve ir vienkāršāka un ērtāka. bet, ir, protams, meitenes, kas atzīst tikai garus nagus, bet man traucē tieši tas, ka viss lien aiz nagiem un kāds tur smukums tādā gadījumā, kā arī garie nagi vainīgi pie dažu pirkstainīšu ātrākas nāves, kad caurumi izveidojas tieši nagu dēļ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tieši tas, ka neko nevar normali padarīt . centos svatčot sleek paleti, iebraucu ar nagu ēnā :(

      Delete
  4. Man vairāk traucē nevis garums/īsums, bet gan tā pedantiski simetriskā forma, kuru esi piešķīrusi garajiem. Uz īsajiem tas tā nelec acīs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. pedantiski simetriska forma? :D man tas izklausās pēc smukiem, vienādiem nagiem..
      garie ir smuki, un īsie ar. ja stipri nagi tad jau ātri ataug tāpat, nav ko satraukties par griešanu :)

      Delete
    3. man ar apaļo formu ir tā, ka nagu stūrīši tad neielokās, veidojas trijstūra forma , kas man šķiet nepievilcīga

      Delete
  5. Varbūt formu vajag pamainīt?
    Ja ovāli ir gari, tad neizskatās TIK gari.
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bet garumu jutīšu tāpat :) nē, nē , vīlēšu :)

      Delete
  6. Nostāšos opozīcijā un teikšu, ka man ļoti patīk, kā izskatās šie garie. Forma burvīga. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. es šodien tādas bildes redzēju ! mani nadziņi vēl īsiņi tad bija :)

      Delete
  7. Man arī patīk garie un forma burvīga. Tie ir tavi nagi un tikai tev taču izlemt griezt nost vai nē. Jebkurā gadījumā, nagi nav zobi, ataugs :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nav tik traki . pagaidām apmēram pusīti novīlēju, lai neiekristu galībās . nav pārāk īsi , bet vairāk netraucē :)

      Delete